Veel plezier ermee!
Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hele mooie MINI, een gave combinatie dat rood met zwart. Ik ben de mijne ook nog aan het inrijden (heb hem een kleine 2 weken) en volg inderdaad hetzelfde advies wat ze jou ook hebben gegeven.
Heel veel plezier ermee!!
Heel veel plezier ermee!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hele mooi kar! Inrijden doe je prima. Af en toe rustig doortrekken kan geen kwaad. Moet geen luie donder worden natuurlijk.
Heel veel plezier ermee en hou ons op de hoogte!
Trouwens, wanneer kom je hem showen?!
Heel veel plezier ermee en hou ons op de hoogte!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
toch Kaj
wij houden niet van luie donders!!!CooperS-lightningblue schreef:Hele mooi kar! Inrijden doe je prima. Af en toe rustig doortrekken kan geen kwaad. Moet geen luie donder worden natuurlijk.
Heel veel plezier ermee en hou ons op de hoogte!Trouwens, wanneer kom je hem showen?!
toch Kaj
- Curvy
- Nieuwsgierig

Bericht
Ha die Mitchell,
Ziet er goed uit die nieuwe machine van je.
Ik heb die van mij twee weken geleden opgehaald en zit dus nog net in m'n inrij periode. (Vandaag ga ik over de 2000km heen......eindelijk mag ie los.)
Ik weet ondertussen ook niet meer wat de beste manier is om de wagen in te rijden. Er zijn experts die beweren dat je een nieuwe motor zelfs al in de eerste 100 km maximaal moet belasten.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Hoe dan ook, ik heb me aan de handleiding gehouden en ben zeer rustig begonnen. Tot 1000 km 3000 toeren, en van 1000 tot 2000 km rustig opvoeren naar 4000 toeren. Na 2000 km toeren rustig opvoeren tot aan rode gebied. En tot 200km plankgas vermijden.... Leek me toch iets veiliger.
Nu heb je al een tijde op de auto moeten wachten. Moet je ook nog eens eerst 2000 km rustig aan doen...
Hoe dan ook VEEL PLEZIER MET JE MINI TOEGEWENST!
Ziet er goed uit die nieuwe machine van je.
Ik heb die van mij twee weken geleden opgehaald en zit dus nog net in m'n inrij periode. (Vandaag ga ik over de 2000km heen......eindelijk mag ie los.)
Ik weet ondertussen ook niet meer wat de beste manier is om de wagen in te rijden. Er zijn experts die beweren dat je een nieuwe motor zelfs al in de eerste 100 km maximaal moet belasten.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Hoe dan ook, ik heb me aan de handleiding gehouden en ben zeer rustig begonnen. Tot 1000 km 3000 toeren, en van 1000 tot 2000 km rustig opvoeren naar 4000 toeren. Na 2000 km toeren rustig opvoeren tot aan rode gebied. En tot 200km plankgas vermijden.... Leek me toch iets veiliger.
Nu heb je al een tijde op de auto moeten wachten. Moet je ook nog eens eerst 2000 km rustig aan doen...
Hoe dan ook VEEL PLEZIER MET JE MINI TOEGEWENST!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wow weer zo'n strakke MINI erbij, veel plezier ermee eb rij voorzichtig!!!
gr.
Floris
gr.
Floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nog meer geweldige reacties!!! Bedankt allemaal!
Met het inrijden hou ik me nu aan het dealers advies (1e 1000 km tot 3000 toeren & 2e 1000 km tot 4000) maar trek hem wel af en toe lekker door
en wat geeft dat een heerlijk gevoel! Ik zit nu bijna aan de 2000 km dus het schiet al op!
@ MM: Ik zag toevallig gister op de A16 jouw kleuren combi rijden en die vond ik toch ook wel heel gaaf! Maarja... wanneer is een Mini nou niet gaaf
Met het inrijden hou ik me nu aan het dealers advies (1e 1000 km tot 3000 toeren & 2e 1000 km tot 4000) maar trek hem wel af en toe lekker door
@ MM: Ik zag toevallig gister op de A16 jouw kleuren combi rijden en die vond ik toch ook wel heel gaaf! Maarja... wanneer is een Mini nou niet gaaf
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Eindelijk ingereden!!!
Na me toch 2.5 week proberen in te houden heb ik gister eindelijk de 2000km gehaald. En natuurlijk gelijk even de Mini helemaal door ge trokken
GE-WEL-DIG!!!
Wanneer ik wat meer tijd heb kom ik snel langs op een van de vele meetings
Gr Mitch
Na me toch 2.5 week proberen in te houden heb ik gister eindelijk de 2000km gehaald. En natuurlijk gelijk even de Mini helemaal door ge trokken
Wanneer ik wat meer tijd heb kom ik snel langs op een van de vele meetings
Gr Mitch
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors