Jammer mevrouw dat je op zo'n manier moet zakken, maar volgende keer haal je hem gewoon!!
Het is jammer dat het afrijden nog steeds een moment opname is en dat als de rij instructeur een kl..te dag heeft is het onmogelijk om te slagen!!
Ben gelukkig zelf overal in 1 keer voor geslaagd, personenwagen, bakwagen en trailer, had zelf een instructeur die bij het afrijden met de trailer gewoon lag te pitten!!!
gr.
floris
Toch nog even wachten..
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat vind ik dus zo raar. Op een 'bijzondere verrichting' kan je niet zakken (tenzij je oogkleppen op hebt en je spiegels niet gebruikt), omdat dat een momentopname zou zijn. Terwijl zo'n heel rij-examen op dat moment ook een momentopname is.
Heel vaag! Maar er zal vast nog wel wat achter zitten.

Heel vaag! Maar er zal vast nog wel wat achter zitten.

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben met twee ingrepen gewoon geslaagd hihi
Was onzettend klote weer, alles beslagen uit de tijd dat airco nog heel bijzonder was.
Was gelukkig helemaal niet zenuwachtig omdat het afrijden eigenlijk niet door ging. Toen we net het centrum weer wilde verlaten. zenuwen waren weer weg. Kwam er een of ander opperhoofd van het cbr.
Moet jij afrijden? ja maar gaat niet door. Jawel hoor rij maar ff met mij mee. totaal denk ik half uurtje gereden.
Ik had dus gewoon puur geluk.
Was onzettend klote weer, alles beslagen uit de tijd dat airco nog heel bijzonder was.
Was gelukkig helemaal niet zenuwachtig omdat het afrijden eigenlijk niet door ging. Toen we net het centrum weer wilde verlaten. zenuwen waren weer weg. Kwam er een of ander opperhoofd van het cbr.
Moet jij afrijden? ja maar gaat niet door. Jawel hoor rij maar ff met mij mee. totaal denk ik half uurtje gereden.
Ik had dus gewoon puur geluk.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
de een vind het zodanig ernstig dat ie je laat zakken, de ander weegt het af en laat je gaan... Je moet idd een beetje geluk hebben met examinator. Volgende keer iig geen zenuwen meer dus heb je meer rust om beter op te letten. Liever dat je het de 2e keer met vlag en wimpel haalt dan dat je de eerste keer er net mee wegkomt en denkt dat je kan rijden als een scheermes 

- CooperS-pepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
Die man was niet het meest spraakzame type maar baalde er van dat het begin zo goed ging en na die ingreep alles fout. Jah het was gewoon mijn fout, jammer dat het daar allemaal van af hing!
Maar goed nieuws, de 29ste augustus is de volgende! Ik ga het gewoon nog een keer proberen en het liefst heb ik de zelfde man om te laten zien dat ik het toch lekker wel kan!
Maar goed nieuws, de 29ste augustus is de volgende! Ik ga het gewoon nog een keer proberen en het liefst heb ik de zelfde man om te laten zien dat ik het toch lekker wel kan!

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hey Britt das op Rick zijn verjaardag, gaat zeker goed komen dan.!!
CooperS-pepperwhite schreef:Die man was niet het meest spraakzame type maar baalde er van dat het begin zo goed ging en na die ingreep alles fout. Jah het was gewoon mijn fout, jammer dat het daar allemaal van af hing!
Hey Britt das op Rick zijn verjaardag, gaat zeker goed komen dan.!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zusjes.... 

Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 06 sep 2007, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-pepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
Nou mensen het zit niet mee!
Vorige week zou ik op mogen.. ik was helemaal zelfverzekerd.. paspoort met m'n pa mee naar het buitenland, kortom Ik mocht niet op! Schandalig!
Oke een week later dan.. vandaag dus.. ging er al heen met een mega zenuwachtig gevoel omdat ik 1 week niet had gereden!! De leswagen was nl kapot en moest naar de garage.. blablabla... jah mooi weer gezakt he! en dit keer niet op een ingreep! maar omdat ik te laat remde volgens m'n examiniator.. maarja over 2 weekjes maar weer proberen dan
Vorige week zou ik op mogen.. ik was helemaal zelfverzekerd.. paspoort met m'n pa mee naar het buitenland, kortom Ik mocht niet op! Schandalig!
Oke een week later dan.. vandaag dus.. ging er al heen met een mega zenuwachtig gevoel omdat ik 1 week niet had gereden!! De leswagen was nl kapot en moest naar de garage.. blablabla... jah mooi weer gezakt he! en dit keer niet op een ingreep! maar omdat ik te laat remde volgens m'n examiniator.. maarja over 2 weekjes maar weer proberen dan

Onze sponsors