Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2007, 09:48

@Jaap, de N95 batterij is niet bijster goed, maar dan moet je voor een model als de E61i gaan. E50 is ook een optie. Het is concessies doen, je kan niet zo maar het ene model pakken met heel veel functies en dan verwachten dat de batterij goed blijft dat is het lastige. Er zijn genoeg opties te krijgen, ik vind de nieuwe HTC modellen wat aan de slomme kant. De Touch heeft ook geen bijster goede camera.

@Maus, Motorola...... wat zal ik zeggen :( Kijk eens verder dan mooi alleen... Ik vind de D900i duidelijk een verbetering ten opzichte van de D900. Nokia 6300 loopt erg goed. 6120 Classic vind ik ook een net product. SE heeft zijn W580i die niet verkeerd is, of de W610i waar veel mensen enorm tevreden mee zijn.

@FunkyRAT, he gewoon terug gaan naar de winkel en een nieuwe eisen. Niet opsturen of laten repareren. Niet laten omlullen, maar gewoon eisen dat je een nieuwe krijgt omdat de schuif niet goed werkt. Ik ken het euvel en ik heb er geen last van maar al wel op twee modellen gezien. Het is niet netjes voor een toestel van dat geld. Ik heb mijn N95 nu een half jaar bijna en ik moet zeggen geen enkel probleem!

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

10 aug 2007, 14:35

MR schreef:@Jaap, de N95 batterij is niet bijster goed, maar dan moet je voor een model als de E61i gaan. E50 is ook een optie. Het is concessies doen, je kan niet zo maar het ene model pakken met heel veel functies en dan verwachten dat de batterij goed blijft dat is het lastige. Er zijn genoeg opties te krijgen, ik vind de nieuwe HTC modellen wat aan de slomme kant. De Touch heeft ook geen bijster goede camera.

MR
MR,
Wat betreft de HTC medellen ben ik het met je eens, maar wat is dan de beste optie met mijn Outlook en syncronisatie wensen? Zoals mijn HP dat doet is namelijk wel perfect, of moet ik richting Blackberry, maar daar hoor ik veel suffe berichten over. Over Nokia ben ik altijd wel te spreken geweest, maar bieden die dat?
mini-CAB
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2007, 14:43

Ik heb een e50 perfect ding kan tegen stootje en synct goed.
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 aug 2007, 16:11

MR : wat is er anders aan de D900i tov de D900?
Ga in Oktober weer vervangen.....
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

10 aug 2007, 19:22

@MR: ik heb je raad opgevolgd, bedankt nog. Mn retailer wil m niet omruilen, geeft aan dat er zoveel mensen terugkomen met dat ding dat er daar niet meer aan begonnen wordt en dat ze wachten tot nokia komt met een oplossing. Zodra nokia een oplossing heeft wordt er contact met me opgenomen. Vervolgens naar een Nokia Service Point geweest waar reparatie opsturen werd à 3-4 weken :evil: daar begin ik niet aan.

Ik ga volgende week dus nog maar een keer langs bij de retailer om aan te geven dat ik em niet hoef en ga ik daar herrie schoppen. Ook al ligt het aan nokia...
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2007, 21:58

@FunkyRAT, Gewoon doen FunkyRAT. Je behoort een goed product te krijgen en te hebben. En anders neem je maar wat anders he.... De klant is koning al vraag ik me soms af of we niet afgescheept worden als oudvuil! Er is wel een oplossing voor. Op het net staat een uitleg hoe je de slider kan repareren. Als laatste redmiddel kan je dat doen!

@Jaap, HP heeft nu de iPaq 514m. Een gewone mobiele telefoon zonder frasten maar met Windows Mobile 6... Voor zakelijk gebruik enorm geschikt. Simpel en eenvoudig. Nokia biedt de E-series: E61i, E65 en E90. Kijk daar eens naar en bekijk of je dat wat vindt. Loop eens langs de winkel en vraag deze vraag eens aan hun. Eens kijken waar ze mee komen. In een telco altijd kijken, nooit kopen!! Kopen doe je op het net en dat is veel goedkoper.

@Hansie,

- Met 80 MB aan intern geheugen is het geheugen met 20 MB gegroeid.
- Een mono FM-radio is toegevoegd aan het toestel.
- De camera heeft een verbeterde bediening gekregen, waarmee het eenvoudiger is te schakelen tussen de diverse cameraopties.
- Een aangepaste processor die het toestel een betere ervaring geeft tijdens het gebruik.
- Vernieuwd uiterlijk die speciale metaallook accenten heeft meegekregen. Hierdoor is het toestel wel 7 gram zwaarder geworden.

MR
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 aug 2007, 18:20

iPhone reclame met bekende (favoriete) beelden :)

jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

12 aug 2007, 14:17

MR schreef: @Jaap, HP heeft nu de iPaq 514m. Een gewone mobiele telefoon zonder frasten maar met Windows Mobile 6... Voor zakelijk gebruik enorm geschikt. Simpel en eenvoudig. Nokia biedt de E-series: E61i, E65 en E90. Kijk daar eens naar en bekijk of je dat wat vindt. Loop eens langs de winkel en vraag deze vraag eens aan hun. Eens kijken waar ze mee komen. In een telco altijd kijken, nooit kopen!! Kopen doe je op het net en dat is veel goedkoper.

MR
:wink: Bedankt voor je info.
Heb vrij-zat. hier en daar mijn licht op gestoken. Conclusie is toch dat Symbian(nokia) & Windows wel moeite met elkaar hebben. Als je je Agenda en je contacten sync. gaat er van alles mis. Tekens zijn anders, zelf nrs. staat elders. Drama's worden dat. Dus dat is helaas niet de optie, zeker bij dagelijks gebruik.
Ik ga dus toch voor de HTC touch. Mis ik alleen dus een goede camera optie, buiten dat internet langzamer is. Voor de camera optie koop ik dan een losse digitale camera. een Ixus 75 bijvoorbeeld, lijkt mij wel erg compleet.
Nu nog even zoeken naar een redelijke prijs?
mini-CAB
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2007, 14:23

haha da hebben ze zeker in de winkel gezegd. Nokia en Windows geven nooit problemen, maar ze kiezen de makkelijkste weg. Ik heb echt nooit problemen ermee gehad. Hooguit de enorme die-hard gebruiker gaat te weinig hebben aan een Symbian phone. Maar ze verkopen weer leuke praatjes in de winkel.... heerlijk als je er geen verstand van hebt als verkoper en verkoopt waarop je het meeste verdient :):)

Ik vind de Touch wel wat langzaam.... Dus kijk ff hoe je dat ervaart!!! Processor is geen snelheidswonder!

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

12 aug 2007, 14:44

MR schreef:haha da hebben ze zeker in de winkel gezegd. Nokia en Windows geven nooit problemen, maar ze kiezen de makkelijkste weg. Ik heb echt nooit problemen ermee gehad. Hooguit de enorme die-hard gebruiker gaat te weinig hebben aan een Symbian phone. Maar ze verkopen weer leuke praatjes in de winkel.... heerlijk als je er geen verstand van hebt als verkoper en verkoopt waarop je het meeste verdient :):)

Ik vind de Touch wel wat langzaam.... Dus kijk ff hoe je dat ervaart!!! Processor is geen snelheidswonder!

MR
Ik zal het je laten weten, maar liever wat langzaam dan functionaliteit. Blijft altijd kiezen uit net niet dit of dat.
Touch is in ieder geval wel veel handzamer dan de HP 6340 die ik nu heb (formaat en scheelt 100 gram in debinnenzak)

Wat betreft de "verkopers" 100% eens. Praten altijd met je mee, overal hetzelfde. (en de verkoper is zo aardig!?!)
Verkoper zijn helaas te vaak Apen die ze een kunstje geleerd hebben en wat ze onthouden hebben is wat ze eraan verdienen. :wink:
mini-CAB
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 aug 2007, 16:18

Persoonlijk vind ik de Touch geen 'intensief zakelijk' toestel, eerder een 'hip zakelijk'. Het is gewoon de Qtek S200 in een hip, modern en dun jasje met WM6. Ik zou dan eerder voor de P4350 of S710 gaan. Zelf wacht ik op de P4550!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2007, 16:24

Op de Kaiser.... ;) Uhm al maanden speel ik daarmee..... Zwaar toestel met genoeg functies en een redelijk goede interne GPS ontvanger. Mooi toestel om te zien en mooie functies met dat klapbare scherm. Maar zo enorm zwaar..... jeetje :shock:

Nieuwe Polaris is ook niet slecht... gelukkig snellere processor en betere looks dan de huidige Artemis (HTC P3300).

MR
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2007, 10:56

Gister een gelukkige eigenaar van een iphone gespot, grr :evil:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2007, 11:43

Ja en wat deed ie ermee? Alleen muziek luisteren denk ik, want bellen kan nog niet helaas..... Ik heb het niet op da ding. Beetje groot en overhyped.... Menu is zeker mooi, maar menig fabrikant gaat ermee komen. ;) 2008 is het jaar daarvoor

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

13 aug 2007, 11:52

P4550 "Kaiser" had ik nog niet gezien. 8)
Wel weer een zwaar toestel. maar wel alle functies en een snellere processor en een misschien wat betere camera.
Ben wel bang dat het mechanisme erg kwetsbaar is. Wordt weer wachten dus.
Is er al een levertijd bekend?
mini-CAB

Terug naar “Kletshoek”