Ik heb ook federal SS595 eronder liggen. Hele fijne banden met droog weer, met nat weer moet je een klein beetje uitkijken en heb je gauw wielspin.
deze banden worden ook HEEL veel gebruikt door driftkampioenen. Gek genoeg blijven ze bij droog weer heel goed plakken!
Ook TBL rijdt er mee.
iDD
Advies nieuwe zomer banden (run-flat of geen runflat)?
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Kun je niet mee missenLorr schreef:Ik ben opzoek naar non-runflat bandjes voor op mijn nieuwe O.Z. Ultraleggera's
Maar door die harde wang van runflats en de rol bewegingen waar jullie overpraten weet ik niet zo goed wat te kiezen.
En had mss in gedachte de Dunlop SP Sport Maxx 205/45-17

- TomSR
- Nieuwsgierig
Bericht
Met een MINI kun je niet driften, dus die reden gaat niet op. Dat ze bij droog goed grip hebben komt odat ze volgens mij vrij zacht zijn en weinig profiel hebben. Om die reden dus de waardeloze eigenschappen bij nattigheid. Ik zal ze iig nooit meer kopen, maar het blijft natuurlijk een kwestie van gevoel en persoonlijke voorkeur.iDarkDesign schreef:deze banden worden ook HEEL veel gebruikt door driftkampioenen. Gek genoeg blijven ze bij droog weer heel goed plakken!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Met een MINI niet, maar met elke andere achterwiel aangedreven auto wel. banden zijn maar in enkele gevallen exclusief voor één model auto gemaakt. Met de federal SS595 is dat dus ook niet zo.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Dat kan heel goed, heb ik ook. En als je echt lekker aan het powersliden bent wil je dat ook nog wel eens horen. Maar driften gaat gewoonweg niet.BigD schreef:Ik heb het idee/gevoel dat als ik een bocht met een lekkere snelheid neem mn auto glijd/schuift op zn banden, dit dan met droog weer maar dit kan ook een idee zijn hoor en dat het niet is. Ik heb Pirelli Euforia RF.
Greetz BigD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
lawaai? Geen idee. Ik heb altijd harde muziek aan staan, of de ramen open. En rij op een sportonderstel+ en 18" dus comfort denk ik niet eens meer aan.
iDD
iDD
Onze sponsors