Mini met pleister :(

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

04 aug 2007, 23:36

maus105 schreef:tnx! mijn trainer zegt altijd slaan is toegeven dat je het woordelijk niet meer af kunt en ik heb respect voor mijn sport om de dingen die ik kan niet op kansloze40plussers uit te oefenen op straat!pak hem liever in ze portemonee denk dat hem dat meer pijn doet :D :wink:
Ja miss is dat wel beter maar dat zou gewoon mijn reactie zijn want niemand komt aan mijn Mini doet iemand dat wel moet die de consequenties dragen :wink: Nogmaals succes met het herstel van de patient

Greetz BigD
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 aug 2007, 23:40

Vergeet niet dat je ook nog aangifte tegen die hufter moet doen. Hoop dat hij ervan leert als hij een strafblad krijgt. :evil:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 aug 2007, 01:15

klote zeg voor je mini en voor jou. Had die man toch even een opvoedkundige tik gegeven onder het mom van MINI beschadigd, jij ook beschadigd.

Maar in als hij de schade betaalt zal ie er meer last van hebben denk ik... :D 8)
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 aug 2007, 07:15

hoihoi

dat is klote zeg.

als ervaren stacaravanner moet ik zeggen dat er zat klootzakken zijn die als een mongool over een camping rijden.
weet van verhalen bij ons op de camping dat als iemand gewoon altijd met 40 a 50 over de camping reed en er a een paar keer op aan gesproken was, er wel eens een schep uit iemands handen schoot zo op de voorruit.

nee nee niet door mij,ik sprak ieand er gewoon op aan en als die gene dan netjes en beleeft was en zei dat hij of zij er geen erg in had ok.
deden ze moeilijk ok..kenteken noteren en ff de camping eigenaar info'en
was het iemand die vaker te hard reed..zag je weer eens een caravan over de camping gaan..achter een tractor.
we hadden een eigenaar (2 broers) die niet zo heel moeilijk waren.
er was een grens en als je over die grens heen ging had je een probleem.

hebben eens een verkrachter van een motor afgetrokken...bleek later dat de vrouw die dit vertelde bezopen was en over haar eigen hekje is gevallen..mevrouw draaide op voor de kosten van de motor rijder

een kleuren feest..waar veel artiesten op kwamen trede..alleen welkom als je op dat kleuren vak stond...3--4--5 keer gevraagt of de muziek zachter kon....nee dat gebeurede niet...camping eigenaar hup heel de stroom afgezet op dat kleuren vak..en dan op de fiets naar de tent toe..
massale vecht partij.de week er na stonden er weer wat caravans langs de weg..hahaha

maar ja terug komend op de trap in je mini...ik snap de frustratie van de camping bewoner..maar dit hoef niet..
laat het aan de camping eigenaar over..die kan gepaste maat regelen nemen als je daadwerkelijk te hard rijd
Yvon
Wingman
Contacteer:

05 aug 2007, 10:10

wat een *ufter zeg! Poten van andersmans spullen afblijven en al helemaal van mini's! :evil:

Wanneer mag de zieke bezoek ontvangen, fruitmandje, bloemen??
Afbeelding

Volledig MINI minded!

05 aug 2007, 10:50

Welke camping en welke plek staat die caravan? gaan we die komende nacht maar eens achter de skoda haken en dan wegrijden! :evil:
ff kijken hoe ie dan staat te kijken morgenochtend als ie op een vuilnishoop wakker wordt!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
maus105
Bonkey

05 aug 2007, 11:13

pje en daan schreef:hoihoi

dat is klote zeg.

als ervaren stacaravanner moet ik zeggen dat er zat klootzakken zijn die als een mongool over een camping rijden.
weet van verhalen bij ons op de camping dat als iemand gewoon altijd met 40 a 50 over de camping reed en er a een paar keer op aan gesproken was, er wel eens een schep uit iemands handen schoot zo op de voorruit.

nee nee niet door mij,ik sprak ieand er gewoon op aan en als die gene dan netjes en beleeft was en zei dat hij of zij er geen erg in had ok.
was het iemand die vaker te hard reed..zag je weer eens een caravan over de camping gaan..achter een tractor.

hebben eens een verkrachter van een motor afgetrokken...bleek later dat de vrouw die dit vertelde bezopen was en over haar eigen hekje is gevallen..mevrouw draaide op voor de kosten van de motor rijder

een kleuren feest..waar veel artiesten op kwamen trede..alleen welkom als je op dat kleuren vak stond...3--4--5 keer gevraagt of de muziek zachter kon....nee dat gebeurede niet...camping eigenaar hup heel de stroom afgezet op dat kleuren vak..en dan op de fiets naar de tent toe..
massale vecht partij.de week er na stonden er weer wat caravans langs de weg..hahaha

maar ja terug komend op de trap in je mini...ik snap de frustratie van de camping bewoner..maar dit hoef niet..
laat het aan de camping eigenaar over..die kan gepaste maat regelen nemen als je daadwerkelijk te hard rijd
begrijp alles volkomen en heb dat ook tegen die man gezegt:ik was me van geen kwaad bewust je mag daar 15 en ik reed20 hooguit maar ja in een woonwijk waar ook kinderen spelen mag je 30 daarbij let ik altijd heel goed op kinderen!!maar dat geef niet het recht om mijn kart te deuken :wat: en als ik uitstap proberen weg te lopen nee als je ergens voor staat moet je dat met de volle100%doen!!maar ja snel laten maken en snel vergeten
maus105
Bonkey

05 aug 2007, 11:14

Sleefje schreef:wat een *ufter zeg! Poten van andersmans spullen afblijven en al helemaal van mini's! :evil:

Wanneer mag de zieke bezoek ontvangen, fruitmandje, bloemen??
ze houd van shell v-power :D
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 aug 2007, 11:32

Wat doe je eraan tijdens MU ook meegemaakt op het terrein van de Center Parcs.... Ja je moet maakt al snel meer herrie en dan denken ze dat je zo hard rijdt.

Ik ben er maar niet uitgegaan. Zou mezelf niet kennen inhouden. Gewoon niet reageren doorrijden. Als ze echt een duik in me auto trappen, erop aanspreken, foto van die gast maken en zijn gegevens noteren.

Ik blijf er maar kalm onder, voordat je het weet staat je met een mes tussen je ribben.

MR
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 aug 2007, 12:25

maus105 schreef:
pje en daan schreef:hoihoi

dat is klote zeg.

begrijp alles volkomen en heb dat ook tegen die man gezegt:ik was me van geen kwaad bewust je mag daar 15 en ik reed20 hooguit maar ja in een woonwijk waar ook kinderen spelen mag je 30 daarbij let ik altijd heel goed op kinderen!!maar dat geef niet het recht om mijn kart te deuken :wat: en als ik uitstap proberen weg te lopen nee als je ergens voor staat moet je dat met de volle100%doen!!maar ja snel laten maken en snel vergeten
dat ben ik volkomen met je eens..
je rijd op een terein van iemand anders en de eigenaar kan je er op aan spreken maar niet iemand die daar op bezoek is..vind ik
snap die man z'n reactie wel..maar om dan gelijk een deuk in een auto te schoppen..
hij had ook kunnen schelde dan was het ook wel duidelijk geweest.
maus105
Bonkey

07 aug 2007, 22:11

alles op de rit a.s vrijdag word het gemaakt het enige deukje wat op deze na er nog inzit word er ook uit gehaald op de kosten van hem! de garage maak zijn deuk iets duurder >) :hap (haai) aanpakken die lui :D
BigD

07 aug 2007, 22:13

maus105 schreef:alles op de rit a.s vrijdag word het gemaakt het enige deukje wat op deze na er nog inzit word er ook uit gehaald op de kosten van hem! de garage maak zijn deuk iets duurder >) :hap (haai) aanpakken die lui :D
Kijk zo hoort het :mrgreen: goed bezig 8)

Greetz BigD
maus105
Bonkey

10 aug 2007, 23:37

vandaag is me auto weggebracht naar de restyler hij heeft me deuk eruit gehaald ook gelijk een die in me voor spatboard zat dus nu is ie helemaal deuk vrij helemaal super!!
schade190euro duur grappie voor die man :wink: >)
Afbeelding
BigD

11 aug 2007, 00:07

:feest Ben blij dat de patient weer beter is :mrgreen:

Greetz BigD
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 aug 2007, 11:43

maus105 schreef:
Colmena schreef:Indi blue of niet!!! Ik kom jullie steunen met mijn Chili red.
Mini is mini!!!!!!
we kunnen ook nog een zuid-holland corps beginnen k.z.t
korps zuid holland troepen :D :D :wink:
I'm in! :mrgreen:

Maar mooi dat alles weer netjes geregeld is!

Terug naar “Kletshoek”