ik kom aanrijden op de camping rij ik over het pad naar de caravan van me ouders vond een of andere aso dat ik te hard reed(hooguit5km want die drempels daar zijn zelfs nog hoog voor een hummer

foto van de deuk beetje slecht te zien:

reed ten eerste niet heel veel te hard en was me van geen kwaad bewust!als hij me erop aangesproken had had ik zeker excuses gemaakt!!als het onterecht was had ie het ook te horen gekregen iemands auto bewerken ehm...nee dat is het laagste wat je kan doen naar mij in ziens!!750euro heb je al snel heb ook is een opstootje gehad op een parkeerterrein waar er vervolgens een straat verder al ze vrienden op me stonden te wachten(6)om mijn auto af te tuigen ruiten eruit deuren gedeukt noem het maar op schade 3000euro heb die trouwens wel even geholpen 4glipten er weg en 2 hebben de nacht van hun leven gehadflorisvandam schreef:klink erg bekend dit verhaal, heb ook eens iemand aangesproken op zijn zeer asociale rijgedrag, bedoel ik jou niet mee hoor, en diegene vond het ook effe nofig om mijn auto te bewerken, 750,-- schade!!
ben zelf 22 die man 45 daar valt weinig meer aan bij te brengen!!en van mij zul je nooit last hebben hoor ben echt een rustigeDaantje schreef:oeh, jij bent dus geen persoon waar ik een grote mond tegen op moet zettenhahahah, nee oke ik snap wel dat je die kerel niet gelijk helemaal in elkaar kunt gaan timmeren. Maar een kleine corrigerende tik ( de opvoedkundig verantwoorde) had ik niet achterwege gelaten!
Onze sponsors