Coen's Tweede Projectje!!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er lekker uit Coentje! Achterkantje staat netjes in verhouding tot de voorkant! En nog steeds lekkerrrr laag! 

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik wil je niet al te lekker maken voor die nieuwe lampjes Coen, maar ik kon het toch niet laten
:

- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Heb je nou je velgen zwart gespoten Coen??
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maus105
- Bonkey
Bericht
die zilveren ringen vind ik mooi zwart vind ik minder die scoop die je eerst had moet je weer terug zetten die hoge zwarte staat vet goed die velgen zwart zijn mooi maar dan zou ik die remblokken juist zilver maken zwarten klauwen en zwarte velgen valt amper op.wat is nou precies jouw verlaging weet je dat 40 ofzo?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@fastbunny... NOPE
soms 
@floris nee nog niet.. komt nog wel een keertje
@maus.. als mijn velgen zwart worden worden mijn klauwen zilver.. nu zijn mijn velgen nog zilver.. en de klauwen nog zwart.. Ik zal het ook maar gelijk verklappen.. Mijn zwarte GROOTE scoop word vervangen door een carbon Grote scoop. zelfde maar dan carbon
Mijn verlaging zal eerder rond de 6-7 cm liggen
cheers
Coen
@floris nee nog niet.. komt nog wel een keertje
@maus.. als mijn velgen zwart worden worden mijn klauwen zilver.. nu zijn mijn velgen nog zilver.. en de klauwen nog zwart.. Ik zal het ook maar gelijk verklappen.. Mijn zwarte GROOTE scoop word vervangen door een carbon Grote scoop. zelfde maar dan carbon
Mijn verlaging zal eerder rond de 6-7 cm liggen
cheers
Coen
Onze sponsors