Oh bangelijk ik wist niet dat die pagina bestond. Ik zou zo nieuw velgen kopen als ik zie wat er allemaal tussen staatBerthil schreef:Dat zijn inderdaad de webspokes.Jurgen schreef:wee iemand welke deze velgen zijn?
Zie hier het (incomplete) overzicht.
27 Juli officieel persbericht MINI Clubman
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
.
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik vind het wel geslaagd. Het lijkt misschien minder sportief, maar is echter wel wat praktischer in gebruik. Als je dat zoekt dan. Voor MINI zal hiermee ongetwijfeld nieuwe gebruikers aantrekken.
Plaatjes zeggen echter niet alles en ik ben benieuwd de Clubman er in het echt uitziet.
Gr. Huib
Plaatjes zeggen echter niet alles en ik ben benieuwd de Clubman er in het echt uitziet.
Gr. Huib
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Jammie... net kleurstallen van het Hot Chocolate exterieur en interieur binnen gekregen.. Ziet er goed uit..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er ligt een preview-folder bij de dealer, waar Ida er uiteraard weer een van heeft meegesnaaid. Hier wat foto's (scannerT deed het niet):

Zowel een stof/leer als volledig leer wat in de schitterende "Hot Chocolate" kleur te leveren word.

Zowel een stof/leer als volledig leer wat in de schitterende "Hot Chocolate" kleur te leveren word.

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Ziet er allemaal heel cool uit, vooral de hele leren stoelen in het chocolate, mjummie 
Bij ieder kleurtje hoort ook een andere achterkant, zo kan je bv bij sommige kleuren de andere kleur achterkant
niet bestellen.
Bij ieder kleurtje hoort ook een andere achterkant, zo kan je bv bij sommige kleuren de andere kleur achterkant
niet bestellen.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 03 aug 2007, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet ik daar een pepper-white, met zwart achter? Droom ik nu ineens van donker getint glas, zie ik hem laaag bij de grond?
Ik zit te dagdromen
Ik zit te dagdromen
- stanleyh
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Pacific bleu wordt het dan denk ik, met silver dak etc.
Of toch een Chili Red met zwarte dak etc.
Hmmmmm toch nog lasig kiezen hoor.
Is er al iets bekend over optie pakketten?
Of is dat gewoon pepper en chili?
Ik wil eigenlijk wel gaan bestellen.
Of toch een Chili Red met zwarte dak etc.
Hmmmmm toch nog lasig kiezen hoor.
Is er al iets bekend over optie pakketten?
Of is dat gewoon pepper en chili?
Ik wil eigenlijk wel gaan bestellen.

- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Er is nog niks bekend over de pakketen, maar het zal zeker weten Pepper en Chili zijn.. Mischien dat er wel wat verschillen in de pakketen zitten, andere type velgen enz..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Denk dat het inderdaad zeker januari gaat worden. Of je moet één van de introductieauto's nemen...
Onze sponsors