leuk ding!
Colmena´s Mini Cooper
- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Ramen tinten
Gisteren was het dan eindelijk zover. De ramen werden getint door Ron. Doordat de politie nu strenger is gaan controleren op donkere ramen heb ik dit keer gekozen voor iets lichtere tinten
Ik wil het risico niet lopen dat ik een fikse boete krijg en mijn folie er weer vanaf kan halen.
Uiteindelijk heb ik voor de onderste percentages gekozen waardoor de overloop van donker naar licht netjes is.
Op de achterruit heb ik gekozen voor 20%
Op de achterste zijruiten heb ik gekozen voor 35%
Op de voorste zijruiten heb ik gekozen voor 50%
Tussendoor kwam LUV2XLR8 nog even langs met zijn mini om te kijken hoe dat plakken in z'n werk gaat en of het er een beetje netjes uit ziet.

Uiteindelijk heb ik voor de onderste percentages gekozen waardoor de overloop van donker naar licht netjes is.
Op de achterruit heb ik gekozen voor 20%
Op de achterste zijruiten heb ik gekozen voor 35%
Op de voorste zijruiten heb ik gekozen voor 50%
Tussendoor kwam LUV2XLR8 nog even langs met zijn mini om te kijken hoe dat plakken in z'n werk gaat en of het er een beetje netjes uit ziet.

- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Resultaat van het plakken
Dit is het resultaat geworden van het plakken. Niet te donker en niet te licht. De overgang van donker naar licht vind ik zelf erg netjes.

Laatst gewijzigd door Colmena op 22 jul 2007, 13:55, 4 keer totaal gewijzigd.
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
ziet er echt fantastich uit!! En de SideSkirts zijn ook erg mooi op je Cooper!!
Leuk om te weten dat ze eerst op onze auto zaten
Veel plezier ervan, en we willen het zeker een keer in het echt zien!!
- Marjolein -
Veel plezier ervan, en we willen het zeker een keer in het echt zien!!
- Marjolein -

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er goed uit hoor
Ben je trouwens tevreden over je armsteun? Ben namelijk nog steeds op zoek naar een goed model. Zijn die originele nog enigzins betaalbaar en zelf te monteren?
Ben je trouwens tevreden over je armsteun? Ben namelijk nog steeds op zoek naar een goed model. Zijn die originele nog enigzins betaalbaar en zelf te monteren?
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Erg
!
Re: Resultaat van het plakken
Zo wil ik 't t.z.t. ook wel bij onze Mini willen laten doen.Colmena schreef:Dit is het resultaat geworden van het plakken. Niet te donker en niet te licht. De overgang van donker naar licht vind ik zelf erg netjes.
Erg
- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Als je deze armsteun gaat monteren moet je alleen de achterste twee boutjes van je stoelen losschroeven en eruit halen. Vervolgens kan je zo de steun onder je stoel schuiven en de schroefjes weer vast draaien. Dat is alles.
Die armsteun is perfect, ik zou niet meer zonder willen. Geen gekraak etc en het rijdt relaxer. Ik heb deze armsteun gewoon bij Mini Den Haag gekocht (prijs weet ik niet meer exact, volgens mij iets van 115 euro ofzo, kan je zo navragen bij de mini dealer) en het installeren is een eitje, ook al zegt de Mini dealer zelf van niet. Toen ik hem kocht was het, meneer weet u zeker dat u deze zelf gaat monteren, bla bla bla. Ik was er in totaal 10 minutjes mee bezig.Ralph-cooper schreef:Ziet er goed uit hoor![]()
Als je deze armsteun gaat monteren moet je alleen de achterste twee boutjes van je stoelen losschroeven en eruit halen. Vervolgens kan je zo de steun onder je stoel schuiven en de schroefjes weer vast draaien. Dat is alles.
- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Is 225 euro voor 5 ruiten plakken.
Re: Resultaat van het plakken
Jenkins schreef:Zo wil ik 't t.z.t. ook wel bij onze Mini willen laten doen.Colmena schreef:Dit is het resultaat geworden van het plakken. Niet te donker en niet te licht. De overgang van donker naar licht vind ik zelf erg netjes.
Erg!
Is 225 euro voor 5 ruiten plakken.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks voor je berichtje
, ik zal als ik tijd heb eens gaan informeren bij de stealer wat ze er voor willen hebben 
Onze sponsors