Hoi ik heb een vraag betreffende een MK3 navigatie naar MK4 navigatie van BMW.
Ik heb momenteel een MK3 (mini 2002) SW3-1/60 en wil deze nog omzetten naar een MK4.
Via marktplaats kan ik een MK4 kopen OS V28 van een BMW, met kaart 2007 en 3d view.
Ik weet via Thommy dat een MK3 vervangen kan worden door een MK4. Echter voordat ik hiervoor kies,
wil ik graag weten of ik dan niet het Mini Logo verlies in mijn scherm bij het starten van de auto.
Weet iemand of dit zo is en zo ja waar kan ik dan terecht om het Mini logo alsnog terug te krijgen in het scherm.
Graag jullie advies of suggesties voor bovenstaand voordat ik een uitgave doe waarvan ik later spijt krijg.
Alle suggesties zijn welkom.
groetjes,
Peter
MK3 naar MK4 navigatie van BMW met behoud mini logo
- puckendikkie
- Nieuw Lid
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Op X5world.com zijn diverse fanaten die de logo's compleet hebben aangepast, het is dus wel mogelijk om weer het mini logo bij het opstarten op het scherm te krijgen. Zelf haal ik ook de V serie update van x5world.com en het logo van mini blijft dan gehandhaafd, dus staat los van de v-updates. Als je de MK4 hebt geinstalleerd en die voor het menu en de taal om laat zetten bij de dealer op NL vermoed ik dat je dan gelijk het logo van mini ook weer terug hebt. Wellicht eerst even navragen bij de dealer.
Onze sponsors