Wakker worden !!
- snans
- Volledig MINI minded!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
is het zo opvallend?
Iedereen is denk ik de stad in om de goedheiligman en zijn zwarte pieten te begroeten. Vandaag is "de echte" (tenminste dat maken zo ons wijs)
Nederlandse Sint Nicolaas vanuit Spanje aangekomen in Sneek.

Iedereen is denk ik de stad in om de goedheiligman en zijn zwarte pieten te begroeten. Vandaag is "de echte" (tenminste dat maken zo ons wijs)

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Eneuuuuh, even onheilspellend als toevallig: waar bij ons vandaag de Sint zou aankomen (ergens aan een dok in A'pen), is vanmorgen nog een lijk uit het water gehaald. Kun je die lieve kindjes beter niet vertellen
Jan
Re: wakker worden !!
Tiens, misschien is het mini2.be forum terug on-line, vandaar ...snans schreef:bleeeiii zeg, wat is het hier stillekes vandaag ..

Eneuuuuh, even onheilspellend als toevallig: waar bij ons vandaag de Sint zou aankomen (ergens aan een dok in A'pen), is vanmorgen nog een lijk uit het water gehaald. Kun je die lieve kindjes beter niet vertellen

Jan

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja, ... internetaddict h?
Re: wakker worden !!
wees gerust, heb elke 15 min gecheckedgrand_cru schreef:Tiens, misschien is het mini2.be forum terug on-line, vandaar ...snans schreef:bleeeiii zeg, wat is het hier stillekes vandaag ..![]()

ja, ... internetaddict h?

- !nathalie!
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
En ik al denken dat het aan mijn comp lag. Gelukkig dat we hier wat mogen zeveren....wat moeten we anders doen. Naar de Sint gaan kijken....daar krijg ik toch niks meer van:-( Veel te stout geweest.
- Yellow_Dino
- One wheel wonder
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Kijk, liever leesvriendjes en vriendinnetjes, zo komt het dus dat Sleefje alleen dus 's-ochtends post
Maar oplossing is geregeld! In ons nieuwe stulpje een WLAN! en twee computers (mijn flapflop heb ik al).
Dat wordt gezellig strax!
??n tafel en twee flapflops en maar surfen en MSN-en....koppie boven het scherm...h?, verrek ben jij ook online...ff een chatsessie op starten... lachuh
snot....wel erg OT!...eh..Arjan wil dus een flaflop van de sint
En ik graag een zak geld voor de volgende mini!

Maar oplossing is geregeld! In ons nieuwe stulpje een WLAN! en twee computers (mijn flapflop heb ik al).
Dat wordt gezellig strax!

En ik graag een zak geld voor de volgende mini!

Bericht
Gelukkig nog ene MINI rijder die afgelopen jaar braaf is geweest
www.snans.be schreef:k ga van die cabrio handschoentjes krijgen
Gelukkig nog ene MINI rijder die afgelopen jaar braaf is geweest

voorlopig blijven de pollekes nog relatief warmSnans schreef: kwestie da in de winter mijn pollekes ni afvriezen

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors