Vlaanderen straks onderdeel van Nederland?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Vlaanderen straks onderdeel van Nederland?

Ja, waarom niet eens wat anders bij de Febo uit de muur
18
67%
Nee, ik hou niet van garnaalkroketten en stoofvlees
5
19%
Geen flauw idee
4
15%

Totaal aantal stemmen: 27
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

22 aug 2007, 20:34

OMG is dit onze toptien? :p

[web]http://galeras.uci.kun.nl/fbw/vlaams/toptien.php[/web]

zo hard niet :P
Goesting staat er nog eens niet bij.
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 aug 2007, 20:51

Opdelen van Belgie is geen optie. Wallonië is namelijk economisch zwaar achtergesteld gebied en Frankrijk zal zeker niet geïnteresseerd zijn. Misschien kunnen we dat gedeelte ook aan Hugo Chavez (de president van Venezuela) weggeven samen met Aruba Bonaire en Curacao. :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 aug 2007, 00:43

mderijke schreef:Opdelen van Belgie is geen optie. Wallonië is namelijk economisch zwaar achtergesteld gebied en Frankrijk zal zeker niet geïnteresseerd zijn. Misschien kunnen we dat gedeelte ook aan Hugo Chavez (de president van Venezuela) weggeven samen met Aruba Bonaire en Curacao. :lol:
volledig akkoord!!!! :mrgreen:

nog een paar woordjes

Catsjou botten = rubberen laarzen
drou rouje rou ouren oep de rouchel = drie rijen rauwe eieren op de vensterbank

lang leve de lage landen
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2007, 08:44

Whoehaha! geweldig zeg!

Frankrijk? das toch dat achtergestelde land zuidelijk van België? :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2007, 10:17

Ik woon 15 minuutjes van Antwerpen. Al redelijk wat gewend zullen we maar zeggen (drugscouriers bij ons achter in de straat, 9 van de 10 keer belgen die het komen halen, maar wat wil je zo dicht aan de grens?!) Vind alles prima, als ze de wegen in Belgie eens gaan onderhouden, schoonmaken en VOORAL opvullen! :s
Afbeelding
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 aug 2007, 11:56

CooperS-lightningblue schreef:Ik woon 15 minuutjes van Antwerpen. Al redelijk wat gewend zullen we maar zeggen (drugscouriers bij ons achter in de straat, 9 van de 10 keer belgen die het komen halen, maar wat wil je zo dicht aan de grens?!) Vind alles prima, als ze de wegen in Belgie eens gaan onderhouden, schoonmaken en VOORAL opvullen! :s
Daar wachten wij ook al jaren op..... :|
Een echte schande op sommige stukken
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2007, 12:52

Vorige week nog naar Brugge geweest. Dat stuk snelweg tussen Antwerpen en Gentbrugge is nog slechter dan exact 12 maanden terug. :shock:
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 aug 2007, 13:32

Arjan schreef:Vorige week nog naar Brugge geweest. Dat stuk snelweg tussen Antwerpen en Gentbrugge is nog slechter dan exact 12 maanden terug. :shock:
en wacht binnen 12 maanden..... :cry:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

23 aug 2007, 13:38

Die wegen daar zijn idd een drama :s Mn pa heeft een jaartje of wat terug daar gewoon 3 velgen aan gort gereden door een gat in de weg maar dan zijn de wegbeheerders daar niet thuis :evil: En die wegwerkzaamheden daar ook al zo'n drama :s bijna geen afzetting en dergelijken maarja daar is wat aan te doen :D

Greetz BigD
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 aug 2007, 22:46

Westvlaams (in 1 woord!) is inderdaad een erg sappig taaltje, op de voet gevolgd door het iets trager gesproken limburgs :mrgreen:
Ik hou dan ook zielsveel van mijn moedertaal, die door de jongere generatie meer en meer vern**kt wordt door invloeden uit allerlei andere talen.
Even een demo aan de hand van van volgende quote:
CooperS-lightningblue schreef:Vind alles prima, als ze de wegen in Belgie eens gaan onderhouden, schoonmaken en VOORAL opvullen! :s
Alle autostrades (= snelwegen) van N naar Z en van Z naar N worden ekspres (= opzettelijk) nooit opgevuld: bij ons is het namelijk een nationale hobby om te lachen met die wuppende (= hobbelende) kotjes (= tuinhuisjes) op wielen :mrgreen:
De vuuligheid (= rommel) die je in de geskant (= wegberm) vind zijn de resten die door dat wuppen (= hobbelen) in die pitn (=putten) uit die kotjes op wielen gewupt (= uitgegooid) zijn. Volgt U nog?

De oplossing: hang onder iedere Ollanse (= Nederlandse) otto (= auto) een bustel (= borstel) en een aspirateur (= stofzuiger). Zo kunnen ze twee maal per jaar hun eigen vuuligheid (= rommel) upvaagn (= vegen) en upzuugn (= opzuigen) op de Eeeee zeventiene (E17).

Morgen examen: zelfde topic, zelfde tijd :p
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2007, 23:00

grand_cru schreef:Westvlaams (in 1 woord!) is inderdaad een erg sappig taaltje, op de voet gevolgd door het iets trager gesproken limburgs :mrgreen:
Ik hou dan ook zielsveel van mijn moedertaal, die door de jongere generatie meer en meer vern**kt wordt door invloeden uit allerlei andere talen.

De oplossing: hang onder iedere Ollanse (= Nederlandse) otto (= auto) een bustel (= borstel) en een aspirateur (= stofzuiger). Zo kunnen ze twee maal per jaar hun eigen vuuligheid (= rommel) upvaagn (= vegen) en upzuugn (= opzuigen) op de Eeeee zeventiene (E17).

Morgen examen: zelfde topic, zelfde tijd :p
Oeze generatie foefelt er meskiens wel ingelske woorden bie ja, moe ton zij gider "schuldig" voe de Franske invloeden. Ge gift zelve een skwoon vwoorbeeld van dien aspirateur ... Wunder zegn doa geweune stofzuigere tegen ...

Ons dialect is gewoon zo mooi omdat elke streek zijn eigen dialect heeft. We wonen niet ver van mekaar en toch merk ik veel verschil ...
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 aug 2007, 08:19

Nu weet ik het zeker! toevoegen aan Olland :mrgreen: :lachuh
Yvon
Wingman
Contacteer:

24 aug 2007, 08:38

En een beetje rap eh :mrgreen:
Afbeelding

24 aug 2007, 09:16

Fred schreef:Ons dialect is gewoon zo mooi omdat elke streek zijn eigen dialect heeft. We wonen niet ver van mekaar en toch merk ik veel verschil ...
Volledig gelijk. Al vind ik dat mijn dialect (ik woon tegen brussel-leuven) nu net het minste is. Maar ach :p
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 aug 2007, 09:23

Jurgen schreef:Al vind ik dat mijn dialect (ik woon tegen brussel-leuven) nu net het minste is. Maar ach
Misschien dat je op cursus kunt bij Grand-Cru :lol: of bij de Ollanders. Dat laatste is ook een heel amusant taaltje. Berthil's dialect is ook erg leuk --> LimTukkers :mrgreen: :wink:
Ik spreek ABA -> das niks :shock:

Terug naar “Kletshoek”