Trouwen...in een MINI

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Trouwen...in een MINI

27 jun 2013, 20:55

Beste Clubbers,

Een vriendin van mij is ceremoniemeester van een a.s. bruiloft. Ze heeft het er maar druk mee. Toen ik haar sprak over al het geregel, kwam natuurlijk ook de trouw-ride ter sprake. En zo kwamen we al snel uit op MINI. :))

Heel gepast, want de bruid komt uit Engeland, haar hele Engelse familie is er ook, en de helft van de dag staat in het teken van Engeland.

Mijn vraag is dan natuurlijk ook:
Wie wil gedurende een dagdeel zijn/ haar MINI beschikbaar stellen voor de bruid en bruidegom. Het zou natuurlijk geweldig zijn als de MINI een UnionJack op het dak heeft en/of op de spiegelkappen om het Engelse tintje extra aandacht mee te geven. Misschien heeft iemand van jullie wel een idee hoe dit geregeld zou kunnen worden.

Ter compensatie is alles bespreekbaar: een (financiële) vergoeding, leenauto, een deel van de trouwreportage :Foto (zonder bruid en of bruidegom), of iets wat je zelf in gedachten hebt.

Er wordt maar een klein stukje in gereden. De bruid wordt alleen van haar huis naar het stadhuis gereden. De hele gelegenheid vindt plaats in Leiden, op... jawel... vrijdag 13 september 2013. De MINI zal ongeveer twee uur in gebruik zijn. De MINI wordt opgehaald en teruggebracht, nogmaals ...alles is bespreekbaar.

Het zou echt geweldig zijn als dit mogelijk gemaakt zou worden via de Club!

Voor elke tip of reactie, hieronder, of per PM, Whatsapp, mail, bellen, alles mag & kan!
Alvast bedankt/ thanks

greets Barto.

06-14249456, [email protected]
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Trouwen...in een MINI

27 jun 2013, 22:56

Heel leuk plan,

Het is misschien handig als je een voorkeur uitspreekt wat voor model of kleur je zoekt. Clubman, roadster, coupe.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2013, 23:09

Leuk! Ik woon vlakbij, maar denk niet dat de mijne een goede match is ;)
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 jun 2013, 23:32

Hee guys!

Bedankt voor de snelle reacties. Leuk!
@ Casper: Het lijkt de ceremoniemeester (en het Paar) erg leuk als er een unionjack op de MINI zit. De bruid is nl Engelse. De Engelse vlag lijkt belangrijker dan het model of type. Een R50-52-53 is tof, de nieuwe generatie is natuurlijk (minstens) net zo gaaf. Een cabrio vind ikzelf voor een trouwerij erg gaaf, maar tja het gaat er niet om wat ik wil. Misschien als iemand een cabrio heeft en het Paar vindt dat ook leuk , natuurlijk helemaal goed! Alles lijkt goed... maar die Engelse vlag he 8)

@ Wilcoos : Ikzelf heb mijn hele leven in Leiden gewoond en heb vorig jaar mn R53 weg moeten doen :'( helaas dat gaat zo. Maar een clubman S.... oh boy in chocolate (Frankie Alphen a/d Rijn) das toch echt helemaal de bom :P

Terug naar “Kletshoek”