Nu wel.Hans schreef:Sta ik al in de lijst?

CooperS-lightningblue schreef:Allereerst: Bedankt!!Jenkins schreef:Maaruhm.... Zal wel voor de allerlaatste keer zijn; maak er maar Cooper R50 Pepper White van hoor.CooperS-lightningblue schreef:39. Jenkins (Alfa Romeo 147, Bianco Polare)
En dan: Pardon!Dan had je maar geen witte moeten nemen...
Ik ook van jou.CooperS-lightningblue schreef:39. Jenkins (Cooper, Pepper White)
Ja en startpunt is ook al bekend bij ons.. het belooft een mooie rit te worden!!Arjan schreef:63! deelnemersDat is waanzinnig stoer al.
We gaan die 200 wel halen zo![]()
Dat wil ik eigenlijk ook wel wetenFrankie schreef:p.s. komt er voor bedrijven die financieel willen bijdragen een zelfde soort opzet als bij de KiKa rit?
Denk dat het wel lukt als er wat geflyerd wordt bij de dealers, kaartjes achterlaten bij geparkeerde Mini's etc. en wellicht wat advertenties geplaatst worden. Zou wel tof zijn als newminiclub in guinness world record boek komtArjan schreef: Trouwens, ik zag deze nog: langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
Zouden we dat kunnen/willen verbeteren?
Willen is het sleutelwoord he. De organisatie wordt dan zo omvattend en een puzzelrit lijkt me dan geen haalbare kaart, wordt dan eerder een klein ritje achter elkaar onder politiebegeleidingArjan schreef: Trouwens, langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
Hier ben ik ook benieuwd naar! En een beetje media aandacht kan ook geen kwaad!Arjan schreef:Dat wil ik eigenlijk ook wel wetenFrankie schreef:p.s. komt er voor bedrijven die financieel willen bijdragen een zelfde soort opzet als bij de KiKa rit?![]()
Zou wel weer geweldig zijn als er enthousiaste bedrijven zouden zijn die een steentje zouden willen bijdragen. Laat maar horen, luitjes. We kunnen het hier gewoon nog eens kunnen vragen.
Trouwens, ik zag deze nog: langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
Onze sponsors