veel rook veel stank 50 kilometer rijdend ECHT WAAR mijn koppelingsplaten er uit geknald ( VOLGENS DE LAATSTE BERICHTEN)
Wie heeft ook al zo iets meegemaakt ?

FastBunny schreef:Officieel heb je niet eens garantie op je koppeling al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze je hierop geen garantie geven
Is het niet zo dat een fabrikant wettelijk verplicht is garantie af te geven op ALLE onderdelen? dus ook de koppeling?FastBunny schreef:Officieel heb je niet eens garantie op je koppeling al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze je hierop geen garantie geven
Ze geven geen garantie op onderdelen die onderheving zijn aan slijtage, bijvoorbeeld je ruitenwissers, banden, benzineèrcé schreef:Is het niet zo dat een fabrikant wettelijk verplicht is garantie af te geven op ALLE onderdelen? dus ook de koppeling?FastBunny schreef:Officieel heb je niet eens garantie op je koppeling al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze je hierop geen garantie geven
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors