Weet niet of ik dit goed nieuws moet vinden.Gebo schreef:@ CooperS-lightningblue: Goed nieuws! Ik neem tenminste aan dat als de uitspraak wordt gedaan "hoort bij de auto", dat dan op z'n minst bekend is waar het geluid dan wel vandaan komt..........toch?............
![]()
Echt niet te geloven. Neem tenminste aan dat ze de filmpjes ook gezien hebben......volgens mij kun je dan maar 1 conclusie trekken....![]()
Ik ga binnenkort ook maar weer eens aan de bel trekken, wellicht dat een andere dealer er wel verder me komt....
Krijg alleen maar meer het idee dat ze niet het juiste geluid hebben gehoort. Want geloof me als je dit live hoort dan zeg je meteen "zet die motor maar meteen uit, want daar is iets goed mis mee!" Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een dealer na het live horen van dat geluid de auto nog mee kan geven aan de eigenaar...

Ze hebben de filmpjes ook gezien en gehoort. Maar goed het hoort bij de auto. De enige conclusie die ik dan kan trekken is dat er in ieder geval geen MINI meer komt na deze, want je rijdt letterlijk en figuurlijk zwaar voor lul!