Jammer, vind die spoiler echt helemaal bij jouw MINI passeniDarkDesign schreef:
Maar goed, die M7 spoiler zit er nu dus echt ff niet in. Dat wordt sparen tot volgend jaar oktober dan...
iDD

Bij mij hadden ze aan de strobo's gezeten, stond op andere stand. Maar dat is gelukkig niet schadelijk!Knuckles schreef:Waarom hebben ze je engine damper opengeschroefd dan ? Hadden ze daar iets te zoeken of was dit puur nieuwsgierigheid ? Lekker bijdehand dan van die gastenAls die damper kaput blijkt te zijn oid zou ik dat lekker gaan claimen bij de gasten !
Wat dat soort dingen betreft moeten ze lekker met hun handjes vanaf blijven. Ze hebben er niks te zoeken dus AFBLIJVEN !!henkietenk schreef:Bij mij hadden ze aan de strobo's gezeten, stond op andere stand. Maar dat is gelukkig niet schadelijk!Knuckles schreef:Waarom hebben ze je engine damper opengeschroefd dan ? Hadden ze daar iets te zoeken of was dit puur nieuwsgierigheid ? Lekker bijdehand dan van die gastenAls die damper kaput blijkt te zijn oid zou ik dat lekker gaan claimen bij de gasten !
Hoop voor IDD dat alles nog in orde is! Sterkte met je factuur!
Dat gaat niet meer lukken, in elk geval geen geld voor. ook ivm wintersport. Dus uit mn hoofd gezet.kwiebje schreef:Hopelijk kun je snel die m7 spoiler plaatsen![]()
Rekeningen van de dealer zijn nooit leuk met hun tarief tegenwoordig :S
Veel sterkte met het ontvangen van de factuur!
Zie blad II- Inspectie I uitgevoerd
- Remschijven voor vernieuwd
- Remblokken gemonteerd (ferodo)
- Remsensor achter vernieuwd
- Remblokken achter vernieuwd
- Armsteun passagierskant vernieuwd
- Alta krukaspulley vernieuwd
- looprol v/d multirien vernieuwd
- Multi Riem vernieuwd
- 2x RWB voor vernieuwd (ruitenwisserblad)
- 1x RWB achter vernieuwd
- 1x stuurbekrachtigingsslang vernieuwd ivm karkasbreuk
- 1x ophangstukken v/d achterdemper vernieuwd
- 2x scheet blocks vernieuwd (?!)
- Microfilter vernieuwd
- 2x ovale pakkingen v/d intercooler vernieuwd ivm lekkage
- 1x slangetje op inlaaspruitstuk gemonteerd (was losgeschoten)
- 1x pool van de accu vernieuwd ivm montage me een slangeklem
- Koelvloeistof ververst
- Remvloeistof ververst
Zo dat is een beste lijst! Moeilijk te lezen dat wel en van sommige begrijp ik echt niet wat het is. Dat storingen nakijken is ook een raar punt, heb ik nl. niet om gevraagd en wel telefonisch uigelegd dat dat om de lambda sonde gaat ivm MTH spruitstuk. Maar goed.- Drukgroepset vernieuwd daarvoor moesten diverse extra niet originele delen gedomenteert worden. (Veerpootbrug, open luchtfilter)
- Versnellingsbak gedemonteerd --> drukgroep vernieuwd + druklagergeleideas e.d. vernieuwd
- druklager ook vernieuwd
- 2x sterreparatie opgegeven hiervoor geen acc. (?!)
- stabilisator stang achter geprobeerd te monteren maar missen verschillende delen. Wel 1/2 mee bezig geweest
- Auto uitgelezen, zit vol met foute dan niet originele spullen 30 min. storingen nakijken.
Onze sponsors