Thnx voor de positieve reactie's
Ik ben er zelf ook super tevrede mee...
Nu alleen nog ff uitpuzzelen hoe we het met de mist lampen gaan doen en met de kenteken plaat.
We willen namelijk niet in de bumper boren...
Iemand nog tips
Die mistlampjes moet met drie schroeven aan de achterkant losdraaien. Tip; haal de velg eraf en haal de wielkastbekleding gewoon ff weg, dan zie je wat je doet. Ik heb dit destijds niet gedaan en dan moet je echt op gevoel lopen prutsen.... een k*tklus!
Wat betreft de statische kentekenplaat (sticker) gaat op (bijna) originele grote niet werken. Op deze bumper is te weinig oppervlakte om die sticker te plaatsen.
Je kunt bijv. met tyrips je kentekenplaat bevestigen aan het kleinste roostertje of onderste rooster ... maar of dat er mooier op wordt ??? Daarnaast zal door wrijving je lak beschadigen!
@ Marss: de mistlampen hebben we gister verwijderd, omdat de bumper anders niet paste. Gelukkig is mijn vriend handig (monteur) en hoefde de velg er niet vanaf. Toch bedankt
Dinsdag neemt hij de Mini weer mee naar zijn werk dus ben benieuwd of hij hier wat op bedenkt
We zaten te denken om een beugel onder de bumper te monteren, zodat je de kentekenplaat in de houder (beugel) kan klemmen.
Erg mooi geworden hoor!
Die mistlampen verzetten is een eitje
Nu je ze al verwijderd hebt kan je het beste de bumper even verwijderen en vanaf de voorzijde de mistlampen vastzetten.
Op onderstaande foto is te zien waar de mistlamp moet zitten voor de aerokit.