Miranda's Mini: Pag. 11 Nieuwe wielen gemonteerd!!!! :D
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Coen had het er laatst over dat hij een statische kentekenplaat ergens heeft gevonden...
Die "plak" je op de bumper (door het kunststof werkt een magneet niet).
Ff Coen vragen dus...
Die "plak" je op de bumper (door het kunststof werkt een magneet niet).
Ff Coen vragen dus...
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die mistlampjes moet met drie schroeven aan de achterkant losdraaien. Tip; haal de velg eraf en haal de wielkastbekleding gewoon ff weg, dan zie je wat je doet. Ik heb dit destijds niet gedaan en dan moet je echt op gevoel lopen prutsen.... een k*tklus!
Wat betreft de statische kentekenplaat (sticker) gaat op (bijna) originele grote niet werken. Op deze bumper is te weinig oppervlakte om die sticker te plaatsen.
Je kunt bijv. met tyrips je kentekenplaat bevestigen aan het kleinste roostertje of onderste rooster ... maar of dat er mooier op wordt ??? Daarnaast zal door wrijving je lak beschadigen!
Ben benieuwd naar je oplossing!
marss
Wat betreft de statische kentekenplaat (sticker) gaat op (bijna) originele grote niet werken. Op deze bumper is te weinig oppervlakte om die sticker te plaatsen.
Je kunt bijv. met tyrips je kentekenplaat bevestigen aan het kleinste roostertje of onderste rooster ... maar of dat er mooier op wordt ??? Daarnaast zal door wrijving je lak beschadigen!
Ben benieuwd naar je oplossing!
marss
- Mirr
- Enthousiast

Bericht
@ Marss: de mistlampen hebben we gister verwijderd, omdat de bumper anders niet paste. Gelukkig is mijn vriend handig (monteur) en hoefde de velg er niet vanaf. Toch bedankt 
Dinsdag neemt hij de Mini weer mee naar zijn werk dus ben benieuwd of hij hier wat op bedenkt
We zaten te denken om een beugel onder de bumper te monteren, zodat je de kentekenplaat in de houder (beugel) kan klemmen.
Dinsdag neemt hij de Mini weer mee naar zijn werk dus ben benieuwd of hij hier wat op bedenkt
We zaten te denken om een beugel onder de bumper te monteren, zodat je de kentekenplaat in de houder (beugel) kan klemmen.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Staat netjes die skirts
Ik heb samen met Coen en Maus show n go nummerhouders besteld!
Wellicht ook wat voor jou?
Ik heb samen met Coen en Maus show n go nummerhouders besteld!
Wellicht ook wat voor jou?
- maus105
- Bonkey
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors