speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 12:19

Door schreef:
Fred schreef:Een tuner met zo'n naam moet imo zijn klanten waarschuwen. Als ie dat allemaal weet en hij doet er niets aan, dan vind ik dat echt wel een fout van beek. Als een oliekoeler en/of een IC een oplossing kan bieden, dan moeten ze maar zo'n pakket aanbieden of dit duidelijk vermelden.
Eens!!

Communicatie is 1 en algemene voorwaarden is 2.
Op de site lees is ik nergens 1 2 3 dat de klant volledig verantwoordelijk is voor de risico's van tuning.
Als het vooraf de risico's niet kenbaar zijn gemaakt of in dit geval achteraf de oorzaak van schade zelfs is onderkend door gebrek aan inzicht en/of communicatie vooraf dan ... zou ik het verdommen om het te betalen.

Edit:
Deze boute taal is ook in het belang van Beek .... dit is niet goed.
Niet goed voor het bedrijf Beek en niet goed voor de klant.

ben het volledig met je eens Door en ook met Fred :wink:
Olie koeler was ook niet het probleem want dan was het nog gebeurt waarschijnlijk het gaat om de standaard ZUIGERS!
IC staat er helemaal los van want die heeft er niets mee te maken :wink:
Tuning is gewoon over de max en daar komen ze nu achter en Klaas vind dat het mijn eigen risico is en dat ik hier 100 % voor op moet draaien ..
Ik heb nooit een waarschuwing gehad dat mijn zuigers te zwak zijn , olie koeler "MOET" hebben 98 "MOET" tanken enz. enz. anders had ik het natuurlijk nooit gedaan !!!
Snap dat als je een tuning verkoopt wat 3000 euro gaat kosten dat niemand dat zou doen (misschien de echte freaks)
maar stel de software dan zo af dat alles heel blijft en dat er geen problemen zijn.
Ik onderhoud mijn auto altijd goed en ververs altijd ruim optijd mijn olie enz. enz. dus het ligt niet aan mij !!
Beek gaat hoogswaarschijnlijk een melding hier op het forum maken dat de software terug gesteld moet worden bij de mensen die een software aanpassing hebben dus ze weten dat het niet langer goed gaat zo.. (vertelde klaas mij vandaag )
Er zijn er tot nu toe 3 maar er komen er nog meer !

discussie mag van mij gewoon doorgaan hier want ben zeer benieuwd naar de meningen van anderen.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:29

Dat je auto met tuning eerder kapot gaat dan standaard lijkt me logisch, toch is dit wel erg snel, al kan het ook aan het gebruik liggen. Het is natuurlijk koffie dik kijken en heel lastig om je gelijk aan te tonen. Ook voor Beek, ik denk dat het het beste is om een korting proberen te bedingen. Zodat iedereen toch nog enigszins tevreden is.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:33

Daiel, zijn je zuigers nu niet in de soep gedraaid door een gebrekkige koeling en smering?

Ik kan mij herinneren dat er bij Beek werd aangeraden om een IC te steken als je de tuning deed op een R56S. En dat is inmiddels al 2 jaar geleden..
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:36

Ik vind dat je gewoon enorm genaaid wordt... Als ze nu een deel van de kosten op zich namen, dan zou ik dat niet meer dan normaal vinden.

Foutje in de tuning, my bad... Dat is dan 3000 euro aub

Kopje koffie kunnen ze wel aanbieden, maar verantwoordelijkheid opnemen... Speedy was al vaker bij beek langs geweest met problemen, ze waren er dus van op de hoogte dat het niet helemaal goed liep. Dan is het toch niet correct om je zo gewoon terug op de baan te sturen :|.

Snap niet dat beek nog steeds zo beschermd wordt hier :s. Ik wil hem niet afschilderen als slechte tuner, helemaal niet... Maar hier zijn ze gewoon in de fout...
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:37

Niemand geloofde tirex' resultaten, maar als ik het goed heb rijdt die nog steeds rond. Zonder problemen en ook lekker snel... :roll:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:40

Het is wel heel makkelijk om nou Beek af te knallen Fred, misschien is het blok van Speedy wel een maandagmorgen blok en dus minder sterk.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:40

Neemt niet weg dat de kosten delen een mooie geste zou zijn van Beek.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:43

Ik wil gewoon eens de mensen wakker schudden, beek kan precies niet misdoen hier :|
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:49

Mijn broer zijn JCW had PPE tuning en hij heeft ook 3 turbo's versleten..
Zo kan je van elke tuner wel een slecht verhaal vertellen..
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:53

Jammer dat ze je niet tegemoet komen in de kosten, snap het van zijn kant ook wel want anders is het hek van de dam met (toekomstige) claims. De imago schade voor BAR moet je trouwens ook niet onderschatten.

Waar ik eerst nog twijfelde over toekomstige 'aanpassingen' na het verlopen van mijn garantie ben ik in ieder geval overtuigd de boel lekker OEM te houden. Met standaard pk's rijd je al genoeg auto's het snot voor de ogen met een Mini.

Ik denk dat iedereen het er over eens is dat tuning een delicaat werkje is wat de nodige risico's met zich mee brengt, waarbij de evt nadelige effecten pas later naar boven komen.
Laatst gewijzigd door Ralph-cooper op 12 mei 2011, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 12:54

GeoBem007 schreef:Mijn broer zijn JCW had PPE tuning en hij heeft ook 3 turbo's versleten..
Zo kan je van elke tuner wel een slecht verhaal vertellen..
Dat na tuning dingen harder slijten tot daar aan toe (hoort erbij)
Maar Beek wil echt niet opeens bij iedereen de software aanpassen omdat het allemaal zo goed is !!
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 12:58

Ik krijg er wel een wat nare smaak van. Het voelt alsof Speedy hier als proefkonijn wordt gebruikt voor het constateren van een 'constructie' fout en vervolgens hier zelf voor moet opdraaien. Waarna Beek, naar ik vermoed, kosteloos de tuning voor andere mensen gaat terugdraaien :|
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mei 2011, 12:58

ZUCHT :faint
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2011, 13:00

Dat is wel een duidelijk argument lijkt me?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 mei 2011, 13:01

blijft eindelose discussie :roll:

Terug naar “Show your ride”