Laat maar ff weten peter als je voor de alta gaat ligt aan de prijs maar anders doe ik ook meecoendek schreef:ja die van alta sluit je aan op je inlaat spruitstuk... zoals het EIGENLIJK hoort

Laat maar ff weten peter als je voor de alta gaat ligt aan de prijs maar anders doe ik ook meecoendek schreef:ja die van alta sluit je aan op je inlaat spruitstuk... zoals het EIGENLIJK hoort
x2Bsim67 schreef:Idd minder slijtage. Door het afvloeien van de overtollige druk bij de gesloten gasklep (gas loslaten, overschakelen) blijft de turbo op toeren. Anders krijgt de turbo (compressor gedeelte) ineens een hoop tegendruk en remt het schoepenwiel zeer sterk af (Blaas maar eens krachtig uit en stop dan maar ineens een tennisbal in je giechel...). Waar de druk naar toe gaat is niet zo belangrijk. Het efficientste is de druk in het inlaattraject van de turbo (waar de lucht wordt aangezogen) te laten terugvloeien... Blijft ie nog beter op toeren.... Maar het PSSST geluid is toch leuker IMO....
Bij mij niet het begint met een aantal flinke klappen uit de uitlaat (en dan stop ik en rij stukje rustig of schakel ik over) en als ik zo 3-4 keer achter elkaar doorga valt hij 1 a 2 sec in motorstoring(Valt bij motorstoring dan de turbo af wist ik niet)Memphiss schreef:Met zo een ALTA valve heb je dan geen moterstoring meer?
Met die Forge valve en Beek Tuning als je een beetje gas geeft valt die helemaal weg die turbo
Onze sponsors