leuk ding!

Zo wil ik 't t.z.t. ook wel bij onze Mini willen laten doen.Colmena schreef:Dit is het resultaat geworden van het plakken. Niet te donker en niet te licht. De overgang van donker naar licht vind ik zelf erg netjes.
Die armsteun is perfect, ik zou niet meer zonder willen. Geen gekraak etc en het rijdt relaxer. Ik heb deze armsteun gewoon bij Mini Den Haag gekocht (prijs weet ik niet meer exact, volgens mij iets van 115 euro ofzo, kan je zo navragen bij de mini dealer) en het installeren is een eitje, ook al zegt de Mini dealer zelf van niet. Toen ik hem kocht was het, meneer weet u zeker dat u deze zelf gaat monteren, bla bla bla. Ik was er in totaal 10 minutjes mee bezig.Ralph-cooper schreef:Ziet er goed uit hoor![]()
Ben je trouwens tevreden over je armsteun? Ben namelijk nog steeds op zoek naar een goed model. Zijn die originele nog enigzins betaalbaar en zelf te monteren?
Jenkins schreef:Zo wil ik 't t.z.t. ook wel bij onze Mini willen laten doen.Colmena schreef:Dit is het resultaat geworden van het plakken. Niet te donker en niet te licht. De overgang van donker naar licht vind ik zelf erg netjes.
Erg!
Onze sponsors