Racing Ralph en zijn Parklane S WORKS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

30 apr 2009, 21:16

realy shiny 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
NicoJ
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 apr 2009, 21:17

dat gaat blazen worden 8)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2009, 23:18

Wat heb jij toch een geweldig mooie wagen! 8) 8)
Black_Devil
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mei 2009, 17:05

Hoi Ralph,

Echt geweldig die ProTech behandeling,mijn mini heeft ook zo een behandeling gehad..Je zal het goed merken bij het wassen en droog maken vn je mini :D
Mooie wagen trouwens :wink:

Groetjes Daan
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mei 2009, 20:10

Prachtige Parklane heb je! 8)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 mei 2009, 20:31

Schitterende mini!
Racing Ralph
Enthousiast
Enthousiast

05 mei 2009, 23:17

Vandaag bij Beek geweest voor de 15% compressorpulley. Helaas had Klaas te weinig tijd ingepland voor mijn Works, dus kon ik weer naar huis...
De compressor moet namelijk helemaal losgehaald worden bij een Works (11% pulley), en aangezien ik s middags de afspraak had.

Morgen nieuwe afspraak maken. Gaat alleen niet meer lukken voor MU.

Racing Ralph
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2009, 23:27

Racing Ralph schreef:Vandaag bij Beek geweest voor de 15% compressorpulley. Helaas had Klaas te weinig tijd ingepland voor mijn Works, dus kon ik weer naar huis...
De compressor moet namelijk helemaal losgehaald worden bij een Works (11% pulley), en aangezien ik s middags de afspraak had.

Morgen nieuwe afspraak maken. Gaat alleen niet meer lukken voor MU.

Racing Ralph
Ralph,

Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2009, 23:41

peter schreef: Ralph,

Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2009, 10:14

denizg schreef:

Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?
Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2009, 10:29

peter schreef:
denizg schreef:

Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.
Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2009, 11:46

werner schreef:
peter schreef:
denizg schreef:
Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.
Is dit niet gewoon +80 euries? :roll:
Racing Ralph
Enthousiast
Enthousiast

06 mei 2009, 14:51

Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.

Hoezo geen compressorpulley meer?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2009, 15:51

Racing Ralph schreef:

Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.

Hoezo geen compressorpulley meer?
Meer een kosten kwestie.. Heb net een schroefset besteld :roll: , de aerokit moet nog gespoten worden en de motortuning met pulley wilde ik nog gedaan hebben. Daarnaast kwam ik er van het weekend achter dat deze MINI gewoon 1 a 1,5km verder komt op een liter superplus dan de vorige MINI. Bij 17.000km per jaar scheelt dat ook nog eens 300 euro per jaar aan brandstof.

Daarom doe ik alleen de (GP) tuning. Met een beetje mazzel heb ik dan bijna net zoveel PK/Nm als de vorige maar wel met een gunstiger verbruik en meer "drivebility". De vorige liep als een kogel, dat was heerlijk!! Zeker als je bij 5.000 toeren het gas intrapte maar het was gaspedaal was ook wat meer een "aan/uit schakelaar" geworden.
Racing Ralph
Enthousiast
Enthousiast

26 mar 2010, 12:54

Na lange tijd niets gepost te hebben (maar niet stil gezeten :mrgreen: ), hier weer een update! :D

Van de zomer is de Beek software geinstalleerd en het rijd net iets pittiger! Ben tevreden zo!
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens de winter nog een weekendje Duitsland gedaan. Was toch wel glad met de zomerbanden :s . Gelukkig is alles heel gebleven, want wat was het glibberen! Op de S-spokes komen later winterbanden.
Afbeelding

Van een mede-clublid heb ik de JCW R-113 kunnen kopen. Heb ze daarna nog in de ProTech laten zetten. De auto was al eerder gedaan. Niet eens kosten voor berekend! Goede service :D
Afbeelding
Afbeelding

Bij Beek heb ik ze laten monteren en maar meteen laten uitlijnen, dan staat alles weer goed :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Ben heel tevreden met het resultaat 8) . Vind het heel goed bij de auto passen, een mooi geheel zo!
Afbeelding
Afbeelding
Racing Ralph

Terug naar “Show your ride”