Greetz BigD
Ralph,Racing Ralph schreef:Vandaag bij Beek geweest voor de 15% compressorpulley. Helaas had Klaas te weinig tijd ingepland voor mijn Works, dus kon ik weer naar huis...
De compressor moet namelijk helemaal losgehaald worden bij een Works (11% pulley), en aangezien ik s middags de afspraak had.
Morgen nieuwe afspraak maken. Gaat alleen niet meer lukken voor MU.
Racing Ralph
Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.peter schreef:Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
Is dit niet gewoon +80 euries?werner schreef:Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.peter schreef:Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:
Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?
Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.peter schreef: Ralph,
Meer een kosten kwestie.. Heb net een schroefset besteldRacing Ralph schreef:Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.peter schreef: Ralph,
Hoezo geen compressorpulley meer?
Onze sponsors