Ik blijf bij de works remmen. Heel mijn mini is works, en aangezien ik nu gewone schijven en blokken erop heb zitten, zal ik het verschil wel merken.

Wil ik ook wel een wetenwerner schreef:Weet iemand wat de remafstandverbetering is van de Works kit t.o.v standaard. Is er ergens informatie over?
Daar zou ik mee uitkijken... Je maakt dan kans dat de achterkant de voorkant van de auto in wil halen, oftewel een verkeerde rembalans.Bearcrow schreef:Hallo allemaal,
Ik heb net nieuwe schijven achter + 1 remklauw-
Wil eigenlijk een works remmen set, maar had mijn mind nog niet opgemaakt toen ik met een acuut remprobleem zat.
Kun je gefaseerd upgraden, d.i. eerst voor en dan achter?
Graag jullie advies.
Rick
Heb ik al een keer meegemaakt met mijn MINI...Berthil schreef:Dat de achterkant bij een heftige lastwissel in de bocht om wil komen is bekend van de MINI, het is de enigste manier om de achterkant om te krijgen(buiten de handrem).
Hebben ze ook achter de remleidigen vervangen?Hans schreef:Ze zitten eronder..brembo schijven, ferodo remblokken en rvs leidingen
net even wezen knallen.. merk nog niet heel veel verschil, maar moet ze ook nog inremmen
heb er pas 20km mee gereden..
lijkt wel iets meer bite.. en dat softe gevoel is weg.
had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht maar ik denk dat dit goed vergelijkbaar is met het works setje alleen voor minder dan de helft van de prijsik was excl. btw €450,- kwijt, met gratis montage bij www.beekautoracing.nl netjes!
Hallo Hans,Hans schreef:Ze zitten eronder..brembo schijven, ferodo remblokken en rvs leidingen
net even wezen knallen.. merk nog niet heel veel verschil, maar moet ze ook nog inremmen
heb er pas 20km mee gereden..
lijkt wel iets meer bite.. en dat softe gevoel is weg.
had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht maar ik denk dat dit goed vergelijkbaar is met het works setje alleen voor minder dan de helft van de prijsik was excl. btw €450,- kwijt, met gratis montage bij www.beekautoracing.nl netjes!
Onze sponsors