gr jeroen.
Geen probleemjerroo schreef:toppie dat je ff een update hebt gegeven, krijge we pics van de remmerij bij montage?
gr jeroen.
Red jij dat met 1 flesje Motul van 500ml? Althans, ik heb 1 fles staan en twijfel of ik nog meer nodig heb.GP1331 schreef:De remmen zitten erop. Ze hebben er dot 5.1 remolie in gedaan. Deze zal ik waarschijnlijk na 1 of 2 trackdays vervangen door motul rbf 660 super dot 4. Tot hier toe is er niet zo heel veel verschil merkbaar. Het pedaal is iets harder en de remmen hebben precies iets meer warmte nodig dan de originele opdat ze echt bijten.
Normaal zou ik morgen een uurtje op zolder gaan testen, maar door een klapband vorige week in Duitsland heb ik nieuwe banden moeten bestellen en deze zouden er maar ten vroegste woensdag of donderdag zijn. Uitgesteld tot 10 april dus.
Na de tests op zolder post ik mijn bevindingen
Yehann
Eigelijk helemaal geen idee. Heb jijde rbf 660 dan?Squeek schreef:Red jij dat met 1 flesje Motul van 500ml? Althans, ik heb 1 fles staan en twijfel of ik nog meer nodig heb.GP1331 schreef:De remmen zitten erop. Ze hebben er dot 5.1 remolie in gedaan. Deze zal ik waarschijnlijk na 1 of 2 trackdays vervangen door motul rbf 660 super dot 4. Tot hier toe is er niet zo heel veel verschil merkbaar. Het pedaal is iets harder en de remmen hebben precies iets meer warmte nodig dan de originele opdat ze echt bijten.
Normaal zou ik morgen een uurtje op zolder gaan testen, maar door een klapband vorige week in Duitsland heb ik nieuwe banden moeten bestellen en deze zouden er maar ten vroegste woensdag of donderdag zijn. Uitgesteld tot 10 april dus.
Yehann
10 april zijn wij er ook met de seven denk in de middagGP1331 schreef:De remmen zitten erop. Ze hebben er dot 5.1 remolie in gedaan. Deze zal ik waarschijnlijk na 1 of 2 trackdays vervangen door motul rbf 660 super dot 4. Tot hier toe is er niet zo heel veel verschil merkbaar. Het pedaal is iets harder en de remmen hebben precies iets meer warmte nodig dan de originele opdat ze echt bijten.
Yehann
Super! Ik rijd van 11 tot 12, dus als je rond 12u aankomt en de gp ziet moet je maar even goedendag komen zeggen!werner schreef:10 april zijn wij er ook met de seven denk in de middagGP1331 schreef:De remmen zitten erop. Ze hebben er dot 5.1 remolie in gedaan. Deze zal ik waarschijnlijk na 1 of 2 trackdays vervangen door motul rbf 660 super dot 4. Tot hier toe is er niet zo heel veel verschil merkbaar. Het pedaal is iets harder en de remmen hebben precies iets meer warmte nodig dan de originele opdat ze echt bijten.
Yehann
Het is uiteindelijk AP racing geworden ipv tarox en ik moet pas in juli naar de keuring, aldus nog geen idee daarvan. Als ik een rode kaart krijg dan steek ik even de oude er terug opkrikkie schreef:En?en hoe zit t met de jaarlijkse keuring, tuning rapport of rode kaart met tarox?
Komt waarschijnlijk doordat hij nu even binnen staat te wachten op zijn nieuwe bandjes^^ als je de komende week een zwarte megane 3 rs met gele spiegels en andere gele add ons ziet, dan moet je ook maar even flikkerenkrikkie schreef:Ik heb u nog niet gespot, ik kom voor mijn werk zeker 1x in de week in Keerbergen, zal flitsen met de camion als ik u zie![]()
En remt t nu beter ?(minder fading)
Onze sponsors