Het volgende, recent heb ik me multifunctioneel stuur in ere hersteld door de knoppen en de multifunctionele sleep ring te vervangen. Dit werkt nu allemaal helemaal goed maar;
Ik wil graag een carkit inbouwen zonder scherm maar wel met het gemak van de stuur bediening. Met andere woorden; het mag niet gezien worden. Ik meen ooit een module van parrot gezien te hebben die je tussen de bekabeling van de radio zet van de originele mini radio. Iemand die deze set kent of zelf heeft?
Carkit inbouwen icm Multifunctioneel stuur
- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
Een paar maanden geleden heb ik een Parrot MKi9000 in combinatie met een Parrot Unika ingebouwd. De Parrot Unika zorgt dat je de knoppen op het stuurwiel kan bedienen. Met de carkit ben ik tevreden mede omdat je er ook een USB-, AUX en Ipod/Iphone aansluiting opzit en Bluetooth muziek af kan spelen.
Het hele zooitje kan je netjes achter het paneel wat onder je stuur zit wegwerken. Het enigste nadeel vind ik dat het knopje R/T op mijn stuur niet reageert dus daar moet ik nog even naar kijken.
Het hele zooitje kan je netjes achter het paneel wat onder je stuur zit wegwerken. Het enigste nadeel vind ik dat het knopje R/T op mijn stuur niet reageert dus daar moet ik nog even naar kijken.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de spullen bij newministuff.com koopt is alles plug en play inclusief R/T knop en geluid over de speakers i.p.v. klein separaat speakertje. Daar heb ik ook de Nokia kit gekocht die kwiebje nu heeft. Ik heb echter een pre-facelift en die kent de B/T knop niet.

- Schrader
- Nieuw Lid
Bericht
Dan zit ik met het zelfde probleem. R/T zal dus niet werken. Aangezien ik wel een facelift stuur heb.Berthil schreef:Als je de spullen bij newministuff.com koopt is alles plug en play inclusief R/T knop en geluid over de speakers i.p.v. klein separaat speakertje. Daar heb ik ook de Nokia kit gekocht die kwiebje nu heeft. Ik heb echter een pre-facelift en die kent de B/T knop niet.
Onze sponsors