15-5 Foodstrip Amsterdam

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15-5 Foodstrip Amsterdam

15 mei 2009, 22:11

leuk om nu eens gezichten te zien achter het newminiforum, en ja die antenne verraad dat ik net nieuw ben.

We hebben trouwens 3 nieuwe leden uit China erbij :mrgreen: (foto's volgen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

15 mei 2009, 22:27

Wat een bagger weer, maar zeker niet ongezellig. :D

Mijn dochter heeft een leuke indruk van vanavond mee gekregen. :wink:

Ossie

Sorry dat die zwarte weer zo vaak in beeld is... :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mei 2009, 22:48

jongens en meisjes,

leuk dat jullie op mijn miniverjaardagsfeestje waren..

@Erna en Ron - Dank jullie wel voor de heerlijkheid!! de soesjes waren overheerlijk.
@Annet en Kees - Ik ben heel beniewd naar de stickers op de auto en nogmaals bedankt voor de heerlijke koffie die zo snel bereid werdt.
@oscar - Leuk dat je er was man. maar moet het itempje maar bestellen voor de rechter ruit..
@cathelijn - goed je weer te zien. je kwam wel een beetje bleek uit greg zijn auto na een rondje spinnen.
@Gregory - Tof dat je deze kant uitge komen was man. wij komen de volgende keer jou kant op voor een meet! EN Wat een BAk man..
:shock: :shock: Dus bedankt voor de proefrit.. pffff wil er ook een..
@Wall-e - leuk je ontmoet te hebben..
@Zmorf - volgende keer ook weer mee naar breda.. :wink:
@Jan - mooie bak!! vindt het erg dik staan die zwarte velgen..
@Olaf - succes voor het weekend man.. en ja sorry kon nie wachten met plaatsen.. :mrgreen:
@ - Dennis lets go voor low! met coen ze veertjes zal echt dik staan!!

en voor de rest was gezellig!!
wie is de volgende keer jarig :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2009, 02:42

Ondanks het weer was het inderdaad weer gezellig mensen, leuk om iedereen weer te zien.

Erg leuk dat er inderdaad soesjes waren geregeld! :mrgreen:

Ragnar erg tof dat je toch even langs bent gekomen, dat noem ik dedication hoor! ;) Het is me even ontgaan, maar hoe oud zijn we nou geworden..? 19 was het toch? ;)

Walter leuk je te ontmoeten, eindelijk weer eens een MINI/clublid bij mij in de buurt. Denk dat we voortaan meer van elkaar zullen zien. Als je me volgende keer weer ziet schoonmaken, gewoon er naast parkeren, pakken we die van jou ook meteen ff mee :lol:

Oscar denk dat ze het net als mijn zusje toch wel erg leuk vond! Ze had vooraf toch een heel ander beeld in haar hoofd :P

Miss Cat:
MiniCat schreef:Is het mogelijk om verliefd te zijn op een auto??? :oops:
Je kwam vandaag nog steeds met een grote smile aanrijden :mrgreen: , erg mooi kleurencombo zeg! Ik vroeg of je redelijk nieuw was, maar denk dat ik je topic over het hoofd gezien gezien je toch al paar maanden meedraait! Solly! :oops:

Gregory erg tof dat ik ook even een ritje met je heb kunnen doen :s :-)) en voor het feit dat je deze kant bent opgekomen, kunnen andere nog van leren (ja jullie daar in Breda!) ;)

Jan veel plezier met de nieuwe aanwinst, denk niet dat dat een probleem zal zijn! Erg mooie (maagdelijke) Works. Geweldig dat de eerste mods op dag 1 er al op zitten. Beloofd heel wat goeds.. :lol:

Olaf, meningen zijn verdeeld maar ik vind het toch zeker geslaagd. Zal volgende week op MU ook weer veel aandacht trekken met je striping (los van alle andere mods. Ppsssssshhhhtt... 8)

Floris niet echt kunnen kletsen dit keer, maar ik ga even kijken of ik je aan je aanbod voor volgende week kan houden.. :lol: :mrgreen:

Maarten ook leuk eindelijk eens kennis gemaakt te hebben (zo ver dat niet eerder is gebeurd... toch? :P) Velgen staan hem ECHT goed..! Afbeelding

Tot de volgende meet weer mensen, hopelijk met wat beter weer.
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2009, 07:24

Zo ook weer opgedroogd.
@annet als je weer eens een meeting verplaatst kijk eerst even naar het weerbericht :P (of ligt het toch aan de locatie >) )
@denizg die bak MOET omlaag :wink:
@ossie vette velgen :shock: I LOVE GUNMETAL :P
@ragnar leuk dat je toch je "familie" even kwam bezoeken,see you next time in BREDA :P
@wall e eerst mod antenne :wink:
@greg wat een fantastische machine :wat: ,niks voor mij,zou alleen maar boetes rijden :mrgreen:
@ iedereen het was weer beregezellig tot de volgende MEET.

Greeetz,Zmorf
Marcel Always Open
Cabrio-King

16 mei 2009, 07:28

Ik vind die blauw/rode viperstriping erg mooi :wink: Moet eigenlijk ook op het dak gedaan worden naar mijn mening en dan is het nog mooier! 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Kees en Annet
Racende reporter

16 mei 2009, 09:12

Wij zijn ook eindelijk weer thuis. :s
Was weer gezellig en inderdaad het weer hoort er gewoon bij in Amsterdam. :mrgreen:

Natuurlijk eerst bbqen (je staat niet voor niets bij een bbq restaurant) :roll:

Daarna gezellig kletsen, nieuwe mensen ontmoeten, auto van Greg uitproberen, verjaardag vieren eigenlijk is het best druk op zo'n vrijdag avond.

@ Erna en Ron, het was weer leuk. (ps. jullie moeten echt oppas voor de honden zoeken hoor) :lol:
@ Olaf, mooie strepen en inderdaad die mini moet echt naar beneden hoor. Lijkt wel een tractor. :s :mrgreen:
@ Maarten, fijn dat je er ook nog even was.
@ Jan, lekker hoor. Nou moeten wij ook iets nieuws om de uitlaat. :roll:
@ Greg, top dat je speciaal naar Amsterdam bent gekomen. Wat een brute auto. Heel erg bedankt voor alle gadgets.
Kees gaat vandaag nog aan het plakken. Foto's volgen.

@ Floris, fijn om jou eindelijk ook weer eens te zien. Alleen jammer van die foto. :evil:
@ Oscar en dochter, leuk dat jullie er ook bij waren. En is nu iedereen in de ban van de mini. :P
(of zijn we gewoon een stelletje ouwe gekken)
@ Dennis, wat een leuke eend heb jij zeg. (heel misschien toch nog tot in Silverstone)
@ Walter, wij hebben nog wel een korte antenne (alta) voor je. (pm je gegevens maar als je 'm wilt hebben)
@ Katje, een vrouwelijk tintje kan altijd 8) . Ben je al weer bijgekomen van de drift cursus.
@ Zmorf, :oops: maar vorige week had Jan zijn auto nog niet.
@ Ragnar, Miranda en Baily. Geweldig dat jullie er ook gewoon waren. (En dat op je verjaardag :feest )
Dan verdien je gewoon koffie. (jammer dat het zoooooooooo lang moest duren :s )

Greg, die mod gaat er dus echt wel komen hoor. :X :dansen

Nu even wat beelden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op naar de volgende.

Kees en Annet
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

16 mei 2009, 10:00

Mensen het was weer erg gezellig! :mrgreen:
Helaas is de vrijdagavond voor mij niet zo ideaal vandaar dat ik weer wat vroeger naar huis moest... :( Onderweg nog een gigantische regenbui over me heen gehad. Heb echt 40 moeten rijden op de A12 anders zag ik niks.... :lol:

@ Kees en Annet, super bedankt voor het eerder naar huis komen en de altijd lekkere bak nespresso! :mrgreen:

@ Erna en Ron, blijft een mooie clubman die van jullie!

@ Olaf, Gave striping man! 8)

@ Jan, Ik blijf het briljant vinden dat je op dezelfde dag nog je JCW hebt laten verlagen! :mrgreen:

@ Greg, Cool dat je helemaal naar Adam bent gekomen. Voor mij blijft jou auto echt de dikste van de club!

@ Floris, We hebben je gemist!! :hoera:

@ Oscar en dochter, Nu snapt ze pas waarom pa zoveel met Mini's bezig is zeker? ;)

@ Deniz en zusje, Inderdaad leuk je ff de hand geschut te hebben. Afgelopen keren zijn we elkaar volgens mij elke keer misgelopen. :lol:

@ Walter, Lange antenne of niet het blijft een lekker kleurtje dat Indi Blue! 8)

@ Cathelijn, Was weer gezellig dat je er was!

@ Peter, Was weer gezellig dat je er was!
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2009, 11:40

@Denzig http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=12953 dit was jij dus :roll:

@kees, pm betreffende antenne 8)

@de rest, mooi plaatje :Foto
Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2009, 11:44

Hey het was weer gezellig daar in Amsterdam!!
Heb er wel even over gereden voor ik daar was in dat k*tweer... Maar gelukkig waren jullie zo vriendelijk even op mij te wachten! :D thx!
Eten was wel leuk, maar ben deze ochtend om 6u toch met serieuze krampen wakker geworden lol, tzal toch niet allemaal zo fris geweest zijn! haha

@ Olaf, jou strepen zijn goedgekeurd hoor! Heel origineel! Succes met die vette dempers van jou! :wink:
@ Maarten, bedankt voor dit super compliment! Die van jou mag er ook wezen met zijn vette matte striping en die mooie 18" wielen!
@ Jan, lekkere JCW! Join the club! Binnenkort weer een leuke mod e :D
@ Floris, leuk dat je weer boven water komt :lol: lol
@ Dennis, graag gedaan! volgende keer is het hopelijk droog! haha
@ Walter, ik had dus wel korte antennes bij hoor... zit altijd in mijn kofferbak!! :oops: Leuk je ontmoet te hebben! :wink:
@ Ragnar, Miranda en Baily. Idd fijn dat jullie er ook even waren... iedereen was dan wel snel weg, maargoed, bij deze toch nog kunnen feliciteren! :)
@ Kees en Annet, nogis bedankt voor de leuke 'afterparty' we hebben nog goed gelachen met de SM-lady in de ML e! :lol:
@ Erna en Ron, Ik blijf fan van dat bruin op de clubman!!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2009, 12:54

Was weer erg gezellig bij de Foodstrip. Natuurlijk het gebruikelijke weer, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een mooie MINI's zijn het toch allemaal.

@Ragnar: Zijn we helemaal vergeten te zingen voor je. Ben je al aan het sparen voor een JCW Clubman? 8)
@Jan: wat een mooie JCW in dat wit-zwart. En direct van de dealer naar Beek: cool! Succes met de volgende zwarte modjes.
@Greg: stoer dat je dat hele eind ben komen afknallen, maar erg leuk die prachtige wagen van je een keer in het echt te zien (en horen). :shock:
Hoop dat je maag weer tot rust is gekomen. Kan trouwens ook van de koffie zijn (die tent was ook niet helemaal fris).
En nog bedankt voor de sticker (dat ik toch een newminiclub.nl-sticker moet krijgen van een Belg) en namens Erna voor de MINI-ritssluiting.
@Oscar: wat staan die velgen mooi onder die zwarte. Dochter nu ook helemaal MINI-gek?
@Maarten: vult de wielkasten erg mooi op die 18 inch-wieltjes.
@Olaf: hele coole streepjes. Misschien thema nog doortrekken naar de zijkant.
@Annet en Kees: succes met plakken.
@Dennis: mooie MINI. Ik hoorde dat je zus daar anders over denkt. Toch maar blauw spuiten :wink:
@de rest: tot een volgende meet.

En natuurlijk weer een overload aan plaatjes.

Groetjes, Ron

De Foodstrip
Afbeelding

Regen? Viel wel mee . . .
Afbeelding

Afbeelding

Complimenten voor de kok. Het was lekker . . .
Afbeelding

Allemaal ff kwijlen
Afbeelding

Mooie metertjes
Afbeelding

Onze nieuwe clubleden
Afbeelding

Kofferbak van Greg wordt bijna geplunderd
Afbeelding

Afbeelding

Zwart-wit: mooi
Afbeelding

Afbeelding

Rijtje hele vette MINI's
Afbeelding

Originele striping
Afbeelding

Zo, nu eerst een MartINI
Afbeelding

Bepperdebep
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2009, 13:16

Dat was weer erg gezellig, eerst even heerlijk mijn 'kookkunsten' op de bbq getoetst en daarna buiten heerlijk bijgekletst. Helaas was het weer wat regenachtig, maar dat heeft de pret niet mogen drukken :D ! Mijn auto heeft de regendoop goed overleeft :wink: !

@Kees en Annet: afterparty was heel gezellig :D . Car Channel heeft hele leuke programma's :mrgreen:
@Maarten: wat staan we toch mooi op de foto :mrgreen: !
@ Erna en Ron: idd. regel wat voor honden :wink: , dan kunnen jullie gezellig mee naar MU !
@ Olaf: de Martini striping is heel gaaf 8). Nu gauw de Billsteins erop!
@Dennis: jouw PW JCW is HEEL mooi 8) !
@Ragnar: leuk dat je nog effe op je verjaardag langs bent gekomen
@ Greg: Wat gaat jouw auto hard :shock: !! De power die daar inzit, fantastisch!
@ Floris: leuk om even de hand te hebben geschud
@ de rest en wie ik vergeten ben :oops: : het was weer heel gezellig, met uiteraard weer allemaal mooie MINI's :D

Tot de volgende foodstrip meet, en dan hebben we natuurlijk wel :zon !
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2009, 18:09

MiniBeardie XL schreef:@Greg:
En nog bedankt voor de sticker (dat ik toch een newminiclub.nl-sticker moet krijgen van een Belg)
Greg, toch wat uit jou mee gekregen, thx!! Volgende keer een bakkie Koffie! van mij :lol:

newminiclub.nl sticker plakt al op de achterruit!
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 mei 2009, 18:38

Het was weer gezellig :mrgreen: Nu nog een keer met mooi weer en dan zijn we helemaal happy 8) 8) 8)
Mac Mini schreef: @cathelijn - goed je weer te zien. je kwam wel een beetje bleek uit greg zijn auto na een rondje spinnen.
Likewise! Haha, ik kwam gewoon echt die auto niet uit, die kuipstoeltjes zitten heerlijk tot je eruit moet dus :s
denizg schreef: Miss Cat:
MiniCat schreef:Is het mogelijk om verliefd te zijn op een auto??? :oops:
Je kwam vandaag nog steeds met een grote smile aanrijden :mrgreen: , erg mooi kleurencombo zeg! Ik vroeg of je redelijk nieuw was, maar denk dat ik je topic over het hoofd gezien gezien je toch al paar maanden meedraait! Solly! :oops:
Thanx! Enne.. niet erg hoor, maar niet weer doen :{
BMW X3 schreef: @ Katje, een vrouwelijk tintje kan altijd 8) . Ben je al weer bijgekomen van de drift cursus.
Helemaal met je eens. Gisteren terugweg ook nog fijn verdergedrift..rotondes overdwars doen is best grappig :P
MaVaEe schreef: @ Cathelijn, Was weer gezellig dat je er was!
Dankjewel en ook gezellig dat jij er weer was!

@Greg, karma en thanx voor de sleutelketting, sticker en t rondje racen, wat een power heeft jouw Mini zeg

:-))

@ De rest, leuk om iedereen weer t zien en ook weer leuke nieuwe gezichten!

Grts en tot volgende meet,

Cathelijne
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2009, 22:47

@ Ron... Heeeele mooie plaatjes!! :shock:
@ Walter... graag gedaan... Ge ziet, mijn bijdrage was nuttig die avond! :wink:
@ Cath... Was blij de vrouwen te mogen verwennen met een goodie, my pleasure! :wink:
@ Jan... Die van jou kan later ook zo hard :lol: lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!

Terug naar “Afterparty”