Ervaring Beek Auto Tuning door Coendek
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ff een berichtje wat niet over benzine`s gaat enzo... want mijne staat toch meer stil dan die rijdt... Maar dat gezeur over die rollerbanken....IK KRIJG ER ZO`N GIGANTISCHE BAARD VAN!! Van mij part pleur je je MINI op een deegroller...als je er zelf maar blij mee bent wat de resultaten zijn!
Laatst gewijzigd door Getzz op 19 jan 2011, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sicco
- Bijna verslaafd
- Locatie: Amsterdam
Bericht
@Getzz
Hé man, dat je auto niet goed wil rijden, moet je niet op ons afreageren. Dit is toch een leuk en onschuldig topic.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat we allemaal heel erg blij zijn met ons autootje, maar de meningen zijn verdeeld over het soort benzine te gebruiken en naar welke rollenbanken te gaan; misschien steken we nog wat van elkaar op.
Groetjes!!
Hé man, dat je auto niet goed wil rijden, moet je niet op ons afreageren. Dit is toch een leuk en onschuldig topic.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat we allemaal heel erg blij zijn met ons autootje, maar de meningen zijn verdeeld over het soort benzine te gebruiken en naar welke rollenbanken te gaan; misschien steken we nog wat van elkaar op.
Groetjes!!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euh... het was eigenlijk meer zelfspot dat ik er nooit in rij! . Mijn auto loopt perfect hoor! En wat de opmerking over rollerbanken....als je niet kunt zien dat ik lol probeer te maken met mijn deegroller...dan weet ik het ook niet meerSicco schreef:@Getzz
Hé man, dat je auto niet goed wil rijden, moet je niet op ons afreageren. Dit is toch een leuk en onschuldig topic.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat we allemaal heel erg blij zijn met ons autootje, maar de meningen zijn verdeeld over het soort benzine te gebruiken en naar welke rollenbanken te gaan; misschien steken we nog wat van elkaar op.
Groetjes!!
- Saartje
- One wheel wonder
- Locatie: Leiderdorp
Bericht
Heb mijn mini paar weekjes geleden ook laten tunen bij Beek. Niet op de rollerbank gezet dus weet niet precies het aantal pkaatjes, maar theroretisch zou dat nu ongeveer 210 moeten zijn. Wat een verschil zeg, terwijl hij daarvoor toch ook al lekker pittig was.
- Sicco
- Bijna verslaafd
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Ik weet van geen advies over 98 af. Ik rijd zelf al jaren naar volle tevredenheid met RON 95.
Enne... over 98 gesproken.... weten we nog het drama met die andere 98? (Windows, 1e editie )
Enne... over 98 gesproken.... weten we nog het drama met die andere 98? (Windows, 1e editie )
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
R56 s (incl. beektuning)loopt echt veel beter met 98 , met de r53 had ik geen problemen met 95.
kortom als je vraagt aan Beek of wie dan ook die er wat vanaf weet zullen je vertellen dat je 98 moet tanken voor optimale prestaties
Beek had mij dat advies ook niet gegeven want zij gaan ervan uit dat je dat wel weetSicco schreef:Ik weet van geen advies over 98 af. Ik rijd zelf al jaren naar volle tevredenheid met RON 95.
Enne... over 98 gesproken.... weten we nog het drama met die andere 98? (Windows, 1e editie )
R56 s (incl. beektuning)loopt echt veel beter met 98 , met de r53 had ik geen problemen met 95.
kortom als je vraagt aan Beek of wie dan ook die er wat vanaf weet zullen je vertellen dat je 98 moet tanken voor optimale prestaties
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Elke BP verkoopt ultimate 98. Anders kun je tanken bij de Q8 of Tango (check hun site om te kijken waar ze zitten in A'dam en of ze daar superplus hebben). Esso en Total verkopen geen RON98, dus daar hoef je niet heen. Shell V-power is RON97 maar is geen officiële notering en wordt dus aangeduid als 95, maar kan dus in principe ook. Hoe hoger het RON getal, hoe beter het geschikt is voor motoren met een hoger specifiek vermogen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- moppie
- One wheel wonder
- Locatie: Landgraaf
Bericht
Even terug naar het tunen door Beek Auto Racing.
Nadat ik onze mini heb laten opwaarderen was mijn Opel Vivaro aan de beurt. Een gewone 2 liter diesel met 90 pk, topsnelheid 140 km /uur bergaf met de wind in de rug. Nadat Beek hem onder handen heeft gehad is het een heel andere auto geworden. Nu gaat ie ook bergop sneller als je het gaspedaal indrukt. Ik heb in Duitsland op een licht bergaf traject 205 geklokt op de GPS. Op de vlakke weg haalt ie met gemak 180 km/uur. Dat is heel andere koek als andere tuners claimen op hun websites. Voor mij is er maar 1 adres (meer dan 2 uur rijden maar toch). Dubbel en dik zijn geld waard.
Nadat ik onze mini heb laten opwaarderen was mijn Opel Vivaro aan de beurt. Een gewone 2 liter diesel met 90 pk, topsnelheid 140 km /uur bergaf met de wind in de rug. Nadat Beek hem onder handen heeft gehad is het een heel andere auto geworden. Nu gaat ie ook bergop sneller als je het gaspedaal indrukt. Ik heb in Duitsland op een licht bergaf traject 205 geklokt op de GPS. Op de vlakke weg haalt ie met gemak 180 km/uur. Dat is heel andere koek als andere tuners claimen op hun websites. Voor mij is er maar 1 adres (meer dan 2 uur rijden maar toch). Dubbel en dik zijn geld waard.
Onze sponsors