speedy schreef:binnen zetten en heb je die mogelijkheid niet dan gewoon inpakken met huishoud folie 31 cm rol
1 nov: MINI'S in the BUSH (Prijzen Fotowedstrijd, en ...!)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC
-The MINI is simply too beautiful to be true-
THIS IS IT Je hebt PM!! Gezellie tot morgenBlackbird schreef: PC, top! Zullen wij 'ns aanhaken voor de verandering? Bij onze vriend de moonwalker in Best?
gr, PC
-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Even over dat poetsen.. Ik hoef helemaal niks te doen.. Ze zijn nu mijn MINI helemaal spik en span aan het maken.. hihihi.. En ik hoef helemaal niks te doen.. Heerlijk.. hihihi... Wat een leven...
Tot morgen iedereen, ik heb er zin.. Hoopt niet dat Dusseldorp mij raar aankijkt dat ik als MINI dealer mee doe.. Agh ik kom voor de gezelligheid..
Tot morgen iedereen, ik heb er zin.. Hoopt niet dat Dusseldorp mij raar aankijkt dat ik als MINI dealer mee doe.. Agh ik kom voor de gezelligheid..
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Weet jij wel hoe dat moet, POETSENMaVaEe schreef:Ik ga mn uitlaat proberen vast te zetten... Dus poetsen komt later!
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Is er niemand meer vanuit het Westen ???seirv schreef:Zijn er nog die willen uitsluiten op een treintje uit het westen?
Treintje uit het westen..
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Willem is er al helemaal klaar voor! Hij heeft vandaag zelfs een mooie poetsbeurt gekregen!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- NeurolizeR
- One wheel wonder
Bericht
We hebben er zin in! ..
Ik zag al ergens in het topic dat er een eenvoudig routekaartje was.. Is deze al digitaal beschikbaar, of krijgen we deze morgen bij het startpunt?
Tot morgen allen..
Ik zag al ergens in het topic dat er een eenvoudig routekaartje was.. Is deze al digitaal beschikbaar, of krijgen we deze morgen bij het startpunt?
Tot morgen allen..
- coné
- 4 op een rij!
Bericht
idd ik kom alleen vriend van me die mee wou die is ziek....
digitaal zal idd wel leuk zijn dan kan ik um in me tomtom zettenNeurolizeR schreef:We hebben er zin in! ..
Tot morgen allen..
idd ik kom alleen vriend van me die mee wou die is ziek....
Onze sponsors