Berthil,
Er zit denk ik een fout in de emails die worden verstuurd bij melding van een nieuwe reactie.
Als je die opent op een iphone, geen idee of het op andere aparaten ook zo is, maar omdat de iphone toch wel heel populair is/wordt zeg ik het maar even.
Uitleg is verder niet nodig denk ik gewoon naar het plaatje kijken
Oh ja ik moet niet zeggen denk ik dat het nogal moeilijk lezen is
Fout emails
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een email verstuurd door het forum kan natuurlijk niet zien door welk apparaat hij ontvangen gaat worden. Het is dus dit voor iedereen of het is een saaie en plat tekstbericht.
Wat er wel langer in de planning zit is een forumstijl geschikt voor een mobiel apparaat maar dat zou je dan steeds in je profiel om moeten zetten en de e-mail zien er dan hetzelfde uit.
Wat ik wel kan doen is op zoek gaan naar een oplossing waarbij je in je profiel kan aangeven welk type e-mail je wilt ontvangen, een platte tekst of HTML e-mail. De mobiele gebruikers moeten dan gewoon platte tekst instellen. Ik ben echter zo'n modificatie nog niet tegengekomen maar misschien is deze er wel.
Andere mogelijkheid is het logo en de ritten uit de e-mail slopen.
Wat er wel langer in de planning zit is een forumstijl geschikt voor een mobiel apparaat maar dat zou je dan steeds in je profiel om moeten zetten en de e-mail zien er dan hetzelfde uit.
Wat ik wel kan doen is op zoek gaan naar een oplossing waarbij je in je profiel kan aangeven welk type e-mail je wilt ontvangen, een platte tekst of HTML e-mail. De mobiele gebruikers moeten dan gewoon platte tekst instellen. Ik ben echter zo'n modificatie nog niet tegengekomen maar misschien is deze er wel.
Andere mogelijkheid is het logo en de ritten uit de e-mail slopen.
- elkay
- 4 op een rij!
Bericht
Kan je als Iphone ontvanger op je Iphone niet kiezen of je email als platte tekst wil lezen?Berthil schreef:Wat ik wel kan doen is op zoek gaan naar een oplossing waarbij je in je profiel kan aangeven welk type e-mail je wilt ontvangen, een platte tekst of HTML e-mail.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee dat kan helaas niet. In principe is het een feature van de iphone dat deze zo goed html emails kan renderen. Bij de meeste emails werkt dat ook erg goed maar bij de mails van dit forum helaas niet.elkay schreef:Kan je als Iphone ontvanger op je Iphone niet kiezen of je email als platte tekst wil lezen?Berthil schreef:Wat ik wel kan doen is op zoek gaan naar een oplossing waarbij je in je profiel kan aangeven welk type e-mail je wilt ontvangen, een platte tekst of HTML e-mail.
Onze sponsors