HELP....
Ik ben dus opzoek naar spiegelkappen met blauw grijze blokjes.... net als mijn checkmate logo... Iemand ergens gezien?
Owen.
Spiegelkappen Grijs Blauw geblokt (Checkmate)
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik neem aan dat je de dealer al gevraagd hebt? Ze zijn er dacht ik niet maar wie weet komen ze nog, past toch wel goed bij de Checkmate.
Ik heb wel gelezen dat er wel bedrijven zijn die in vinyl custom covers maken voor de spiegelkappen, maar dat lijkt me niet makkelijk met al die rondingen. Deze firma schijnt er aan te werken maar is nog niet zo ver:
http://www.minipirate.com
Je kan ze altijd zo laten spuiten door een airbrusher, kostbaar grapje maar dan heb je ook wat, of je vraagt hier BadSMini of hij mogelijkheden ziet met vinyl.
Ik heb wel gelezen dat er wel bedrijven zijn die in vinyl custom covers maken voor de spiegelkappen, maar dat lijkt me niet makkelijk met al die rondingen. Deze firma schijnt er aan te werken maar is nog niet zo ver:
http://www.minipirate.com
Je kan ze altijd zo laten spuiten door een airbrusher, kostbaar grapje maar dan heb je ook wat, of je vraagt hier BadSMini of hij mogelijkheden ziet met vinyl.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Dealer.... heeft ze niet....
BadSMini leest dit vast wel
En. En. kun je wat met vinyl.....
Airbrush kan natuurlijk ook prima.... hmmm kan ik dit zelf niet met wat afplak werk en twee kleuren spuitbus.... plus banke lak.... heb mijn 2takt honda ook heel netjes gespoten dus waarom niet..... kijk hier denk je dan niet aan he
tnx
Bedenk me net dat grijs er natuurlijk al op zit
Hoef dus alleen blauwe vinyl vierkantjes te hebben en goed af te snijden.... dit wil ik!!!! BadSMini..... kun jij dit?! ik heb dus blauwe (checkmate kleur) vinyl nodig dat met rondingen mee kan.... en dan in gelijke vierkantjes....
BadSMini leest dit vast wel
En. En. kun je wat met vinyl.....
Airbrush kan natuurlijk ook prima.... hmmm kan ik dit zelf niet met wat afplak werk en twee kleuren spuitbus.... plus banke lak.... heb mijn 2takt honda ook heel netjes gespoten dus waarom niet..... kijk hier denk je dan niet aan he
tnx
Bedenk me net dat grijs er natuurlijk al op zit
Hoef dus alleen blauwe vinyl vierkantjes te hebben en goed af te snijden.... dit wil ik!!!! BadSMini..... kun jij dit?! ik heb dus blauwe (checkmate kleur) vinyl nodig dat met rondingen mee kan.... en dan in gelijke vierkantjes....
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet even een berichtje aan BadSMini sturen met je wens. Hij moet je wel kunnen helpen, hij heeft al meerdere finishvlag daken gedaan. Hij zal je een staaltje blauw vinyl op kunnen sturen die dan zo dicht mogelijk bij je kleur van de auto moet komen. 100% kan denk ik niet aangezien je b.v. al metallic lak hebt en er zal waarschijnlijk geen metallic vinyl zijn.
Morgen gaan ik trouwens ook de Finishvlag BadEyes voor iedereen bestellen bij BadSMini, in april heeft hij tijd om ze te maken.
Morgen gaan ik trouwens ook de Finishvlag BadEyes voor iedereen bestellen bij BadSMini, in april heeft hij tijd om ze te maken.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De sticker op mijn spatbord (origineel mini) met het geblokte logo is ook metalic sticker....
Ik heb bij MINI de vraag uit staan wat de kleur grijs en blauw is die zij op de sticker gebruiken. Kan ik die weer gebrukken in de daksticker.
Maar ben er nog niet helemaal uit.... een geblokte streep over de bijrijders kant ljkt mij ook erg mooi... met 10cm bij 10 cm blokjes en dan 50 of 60 cm breed.... (onder aan de deuren hebben de race mini's dat)
Ik heb bij MINI de vraag uit staan wat de kleur grijs en blauw is die zij op de sticker gebruiken. Kan ik die weer gebrukken in de daksticker.
Maar ben er nog niet helemaal uit.... een geblokte streep over de bijrijders kant ljkt mij ook erg mooi... met 10cm bij 10 cm blokjes en dan 50 of 60 cm breed.... (onder aan de deuren hebben de race mini's dat)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd, kloptNexus schreef:Een checkerflag dak is in wezen maar 1-kleurig vinyl. Alleen de blauwe blokken zullen bij jouw vinyl zijn. De andere blokken is gewoon je dak. Je hebt dus alleen de juiste blauwe kleur nodig. Wellicht dat Youri (BadSMini) hier staaltjes van heeft.
- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
SMini is als het goed is aan het uitdokteren welke kleur blauw het moet gaan worden.
Er is wel degelijk Metallic vinyl alleen is de keuze zeer beperkt in het merk wat ik gebruik,
Eigenlijk is dat alleen met. zilver met. goud en met. antraciet.
Andere metallic klueren is zo weinig vraag naar dat dit merk het niet produceerd.
Greetzzz BadSMini
Er is wel degelijk Metallic vinyl alleen is de keuze zeer beperkt in het merk wat ik gebruik,
Eigenlijk is dat alleen met. zilver met. goud en met. antraciet.
Andere metallic klueren is zo weinig vraag naar dat dit merk het niet produceerd.
Greetzzz BadSMini
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Pfff dat duurt maar en dat duurt maar. ga nog een mailtje sturen :-)
Ik ben er ook nog niet helemaal uit.....
Spiegels (wordt denk ik airbrus als ik dit wil)
Dak: geheel of streep?! en mijn vriendin moet het er dan ook nog mee eens zijn... en toen ik de prijs zij verklaarde ze me voor gek
Haha
Maar ik wil het.... er moet iets op dat grote grijze dak.... het dak vraagt er om... niet dan? vertel me dat ik gek ben..... hahaha wil iets persoonlijks op me mini daar komt het op neer..... Ik ben nu druk ik Paintshop aan het proberen hoe het er uit ziet...
Ik ben er ook nog niet helemaal uit.....
Spiegels (wordt denk ik airbrus als ik dit wil)
Dak: geheel of streep?! en mijn vriendin moet het er dan ook nog mee eens zijn... en toen ik de prijs zij verklaarde ze me voor gek
Haha
Maar ik wil het.... er moet iets op dat grote grijze dak.... het dak vraagt er om... niet dan? vertel me dat ik gek ben..... hahaha wil iets persoonlijks op me mini daar komt het op neer..... Ik ben nu druk ik Paintshop aan het proberen hoe het er uit ziet...
Onze sponsors