Is dit normaal?
Gebroken draagarm
-
IngerIn
Bericht
Gebroken draagarm
Vandaag is mijn draagarm spontaan gebroken, was gelukkig net van de snelweg af...
Is dit normaal?
Is dit normaal?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb het al nog eens gelezen op MU dat een aftermarket draagarm gebroken was, gelukkig voor hem ook niet al rijdend. Doet je wel ff nadenken zo ... We kunnen ons allemaal wel situaties inbeelden waar we dat al zeker niet zouden durven denken ...
Het is alvast niet normaal nee, wordt je mini vaak zwaar belast? Dan denk ik aan circuitgebruik, of letterlijk zwaar belasten zoals je mini echt volladen. Maar dan nog zou het niet mogen ...
Het is alvast niet normaal nee, wordt je mini vaak zwaar belast? Dan denk ik aan circuitgebruik, of letterlijk zwaar belasten zoals je mini echt volladen. Maar dan nog zou het niet mogen ...
- diemini
- Nieuw Lid

Bericht
ik heb hetzelfde gehad twee maanden terug, net van de snelweg af en draagarm links achter compleet doormidden. schijnt dat ze de draagarmen van de oude modellen hebben gemodificeerd want er zit nu een ander type onder die van mij. overigens kost een draagarm niet zo veel, 100 euro en erop zetten is ook niet veel werk.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors