Eindelijk, mijn Mini is er
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Eindelijk, mijn Mini is er
Wachten duurt lang, maar is dubbel en dwars beloond! Gisteren heb ik mijn Mini SideWalk cabrio opgehaald, natuurlijk meteen prachtig weer. Kap open gehad, en lekker rondgereden.
Wat een geweldige ervaring.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd koekie!! Inderdaad op een mooi tijdstip op kunnen halen, schitterend weer voor de schitterende Sidewalk!
Ik verwacht natuurlijk wel foto's! Daarom is het misschien iets logischer als dit topic in "Show you're ride" staat i.p.v. hier. Ik zal hem even verkassen.
Heel veel plezier en geniet van het mooie weer!
Ik verwacht natuurlijk wel foto's! Daarom is het misschien iets logischer als dit topic in "Show you're ride" staat i.p.v. hier. Ik zal hem even verkassen.
Heel veel plezier en geniet van het mooie weer!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe MINI cabrio Koekie, hoop dat je er van de zomer veel plezier mag mee beleven.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hey, Koekie. Geweldig ik had 'r al zien staan
..
Superrrrrrr. Ga maar lekker veel rijden, dan spotten we elkaar vast wel een keertje.
Gr, PC
*Mss vind je het leuk om mee te doen met de workshop's van 6 oktober MINI-verwendag op de Rietveldenweg.
Kunnen we allemaal je Sidewalk bewonderen.

Superrrrrrr. Ga maar lekker veel rijden, dan spotten we elkaar vast wel een keertje.

Gr, PC
*Mss vind je het leuk om mee te doen met de workshop's van 6 oktober MINI-verwendag op de Rietveldenweg.

Kunnen we allemaal je Sidewalk bewonderen.

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 08 aug 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors