Terugroepactie vanwege hoogspanningsactie

Alles over de volledig elektrische MINI
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Terugroepactie vanwege hoogspanningsactie

22 jan 2025, 20:48

Vandaag ontving ik een bericht in de MINI App over een terugroepactie vanwege een mogelijk probleem met de hoogspanningsaccu.

Na wat Googlen blijkt dat dit probleem al enkele maanden geleden bekend is geworden. Verschillende websites rapporteerden hierover al in september 2024. Het lijkt er dus op dat MINI Nederland wat laat is met deze melding, al kan het ook zijn dat ze de drukte willen spreiden.

Is er al iemand terug geweest voor dit probleem? Werd het direct opgelost of duurt het langer en wordt er vervangend vervoer geregeld?
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast

Re: Terugroepactie vanwege hoogspanningsactie

23 jan 2025, 12:20

Neem contact op met je dealer. Die kan je alles vertellen over hoe lang het duurt etc.
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Terugroepactie vanwege hoogspanningsactie

23 jan 2025, 16:29

Vespaman schreef:
23 jan 2025, 12:20
Neem contact op met je dealer. Die kan je alles vertellen over hoe lang het duurt etc.
Dat begrijp ik :D. Maar de ene dealer is de andere niet, dus het leek me leuk om verschillende ervaringen te horen.

Vanmiddag even geïnformeerd. Bij de dealer in Den Haag kan de auto 's ochtends worden gebracht en daarna aan het eind van de dag weer worden opgehaald. Vervangend vervoer is geregeld door de dealer.

Terug naar “MINI-talk”