Suzuki geswift als alternatief voor onze MINI ???????????

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

Suzuki geswift als alternatief voor onze MINI ???????????

01 jun 2007, 10:10

Hallo Miniologen,

Ik zit me al een tijdje te ergeren aan een ietwat overijverige Suzuki delaer die zijn rommel probeerd te slijten door te adverteren op Marktplaats. Op zich niet erg.
Wat ik minder leuk vind is dat hij dit doet in de rubriek MINI. :s
Alsof zijn suzuki een alternatief is voor onze geweldige MINI :p

Nu heb ik al meerdere malen bij Marktplaats.nl gemeld dat hij in de verkeerde rubriek staat, maar die doen er dus niets aan.
Ik heb de dealer zelf ook maar gemaild om te zeggen dat ie irritant bezig is, maar daar zal ie ook niet warm of koud van worden.

Als we nu eens allemaal een mail sturen om hem erop te wijzen dat ie in de verkeerde rubriek staat, luistert ie misschien wel :mrgreen:

betreffende advertentie op marktplaats

Groet Stein
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2007, 10:13

marktplaats is een waardeloos bedoeling als het om reacties en verplaatsingen gaat.
je kunt je energie beter ergens anders in steken Stein ;)
Rayyyy
4 op een rij!
4 op een rij!

01 jun 2007, 10:26

eerlijk gezegd snap ik niet echt waar je je druk om maakt
coendek
Stoepsleutelaar

01 jun 2007, 10:27

nou luister ik had dus echt de meeste "wannabe" actie meegemaakt die er bestaat...

niet eens zozeer dat deze jongeman zijn swift had voorzien van bonnetstripes... en witte wielen onder zijn blauwe swift... en een geblokt dak had... neej.. dat moet hij lekker zelf weten.. maar dat hij gaat seinen en zwaaien naar mij.. dat vind ik echt een beetje... jah... :s :s :s

dan snap je het niet echt denk ik... Ik ben niet een omhoog gevallen mannetje die niet zwaait oid... maar dit is het zelfde als je met een CRX naar een ferrari gaat zitten seinen en zwaaien :s

denk na!
coendek
Stoepsleutelaar

01 jun 2007, 10:28

maar om nou via marktplaats met iemand anders zijn verkopen bezig te zijn... neuh.. das ook weer overdreven ;)
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 jun 2007, 12:22

Eigenlijk kan ik me er wel iets bij voorstellen...WAAROM zou je een Swift in de MINI sectie zetten...
Surreality Just Got Funky!
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2007, 12:40

ik geloof dat ik dit verhaal al wel is eerder gepost heb maar mijn vriendin woont net over de grens in duitsland dus dan heb ik altijd ongeveer anderhalf kilometer onbegrensd trappen (niet teveel he) maar toen zat er ook een hele tijd een rode swift met bonnet stripes achter me met daarin een verkoper van suzuki lenderink in hengelo. die gast die dacht dus dat hij mij bij de grens wel ff voorbij zou gaan met ze suzuki. nouja ff terug naar vier gas derop. en.... dagdaaaag meneer wannabe. beetje jammer als je nou gewoon eerlijk bent en er vooruitkomt dat je een harstikkel leuke auto hebt en het daarbij laat maar zet het wagentje nou niet in de markt als een alternatief voor een mini want dat is het gewoon niet.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2007, 12:59

biermagnaat schreef:ik geloof dat ik dit verhaal al wel is eerder gepost heb maar mijn vriendin woont net over de grens in duitsland dus dan heb ik altijd ongeveer anderhalf kilometer onbegrensd trappen (niet teveel he) maar toen zat er ook een hele tijd een rode swift met bonnet stripes achter me met daarin een verkoper van suzuki lenderink in hengelo. die gast die dacht dus dat hij mij bij de grens wel ff voorbij zou gaan met ze suzuki. nouja ff terug naar vier gas derop. en.... dagdaaaag meneer wannabe. beetje jammer als je nou gewoon eerlijk bent en er vooruitkomt dat je een harstikkel leuke auto hebt en het daarbij laat maar zet het wagentje nou niet in de markt als een alternatief voor een mini want dat is het gewoon niet.
Helemaal mee eens!
Erg leuk autootje maar GÉÉN MINI!
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2007, 13:05

Idd en daar blijft het bij leuk maar zeker GEEN MINI!!!
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jun 2007, 13:46

Maar niet iedereen heeft MINI centje in z'n achterzak zitten.
Het maakt mij niet uit wie er naar me zwaait, de meeste MINI rijders doen het geneens, als er dan eindelijk een Suzuki Swift naar me zwaait zwaait deze jongen gewoon terug!!!
Misschien heeft die gozer achter het stuur net zoals kwiebje een MINI en een Suzuki Swift!!!!

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
coendek
Stoepsleutelaar

01 jun 2007, 13:52

florisvandam schreef:Maar niet iedereen heeft MINI centje in z'n achterzak zitten.
Het maakt mij niet uit wie er naar me zwaait, de meeste MINI rijders doen het geneens, als er dan eindelijk een Suzuki Swift naar me zwaait zwaait deze jongen gewoon terug!!!
Misschien heeft die gozer achter het stuur net zoals kwiebje een MINI en een Suzuki Swift!!!!

gr.
floris

ja je hebt ook wel gelijk maar op het moment zelf had ik echt een beetje zoiets van... uhmmm riiiight.... :lol: zwaaide wel terug.. want er zijn genoeg mensen die ook hun duimpje opsteken en die bedank ik ook vriendelijk ;)

Coen
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jun 2007, 13:54

Ik snap het ook wel hoor Coen, maar je kan het ook zo zien dat hij de MINI gewoon een hele gave car vind, ook een compliment toch.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
coendek
Stoepsleutelaar

01 jun 2007, 13:59

florisvandam schreef:Ik snap het ook wel hoor Coen, maar je kan het ook zo zien dat hij de MINI gewoon een hele gave car vind, ook een compliment toch.
yup.. das waar... ;) terecht!!! >)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2007, 14:31

Ik kreeg net een bedankmailtje van de verkoper binnen via het info-adres van NewMINIclub dat hij het fijn vond dat we hem daarop hadden geattendeerd.

Wie was hier zo lief om die verkoper er op te attenderen? :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 jun 2007, 14:47

ik :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”