Nintendo wii
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Nintendo wii
HELP voor mijn broetje en zusjes (jaja 14, 15 en 16) wil ik de Nintendo wii kopen.... nou blijk ik als ik deze voor kerst wil geven ik ergens voor een deur moet liggen tussen allemaal pupers.... aaahhh zitten er geen MINI liefhebbers in deze brache die mij een wii kunnen verkopen :-)

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Overal uitverkocht helaas. Had laatst een filmpje gezien van iemand (Mediamarkt) waar mensen gingen vechten voor een Wii 
Niet normaal meer
Gelukkig heb ik er wel 1 kunnen scoren
Kan je helaas niet verder helpen.
Op marktplaats stikt het nu van de Wii.
Iedereen die er wins op wil maken.

Niet normaal meer

Gelukkig heb ik er wel 1 kunnen scoren

Kan je helaas niet verder helpen.
Op marktplaats stikt het nu van de Wii.
Iedereen die er wins op wil maken.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mijn broertje werkt bij Gammo en die is er helemaal gek van. Vindt het echt een top ding. Alleen moet ik je wel even waarschuwen: http://www.wiihaveaproblem.com
iDD
iDD
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
kun je eventueel niet een ritje naar duitsland ofzo ondernemen? eu consoles zijn toch allemaal hetzelfde...
geen idee of ze hem daar nog wel hebben hoor, maar je kan het allicht als laatste poging ondernemen...
toys r us ook uitverkocht? en gewoon door de stad lopen en elke electronica zaak binnenstappen?
ik ga er ook eentje halen maar pas als de eerste korting is doorgevoerd
geen idee of ze hem daar nog wel hebben hoor, maar je kan het allicht als laatste poging ondernemen...
toys r us ook uitverkocht? en gewoon door de stad lopen en elke electronica zaak binnenstappen?
ik ga er ook eentje halen maar pas als de eerste korting is doorgevoerd

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
AD schreef:Nintendo aangeklaagd voor Wii-techniek
LOS ANGELES - Nintendo is door het Californische Interlink voor de rechter gesleept over geschonden patenten in de nieuwe Wii-spelcomputer.
Interlink beweert, volgens vakblad The Register, dat de sensortechniek, waardoor met bewegingen de spelsituatie op het scherm wordt aangepast, al in 1997 te hebben gepatenteerd.
Interlink zag de techniek vooral als interessant voor muizen. Nintendo gebruikt eenzelfde techniek voor de Wii-spelcomputer.
Een jury moet zich volgens Interlink maar over de inbreuk op de patenten uitspreken. Tot die tijd eist Interlink het stopzetten van de verkoop van de Wii.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beetje jammer dat ie alleen spelletjes en een SD-kaartje aankan. Kan helaas geen dvd's spelen. Verder wel erg stoer apparaat!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pas maar op! De polsbandjes kunnen zwak zijn en daardoor kunnen er ongelukken gebeuren! Er zijn al een aantal lampen en tv-schermen gesneuveld!Blont-007 schreef:Net ff stiekem gespeeld met Rick zijn kerstkadootje.
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL
Onze sponsors