Hey all,
Paar dagen geleden mijn wiel-lager gewisseld. Ging eigenlijk best goed, afgezien van het feit dat ik een poelie-trekker nodig had. En, dat ik mijn ABS sersor heb gekilled...
Meteen een nieuwe besteld; een paar dagen heb ik dus rond gereden met een ABS en Bandendruk lampje aan. Logisch...
Zojuist een verse sensor geïnstalleerd...moest hem er wel inkloppen met een dreveltje. Auto gestart: Bandenlampje ging uit, werk dus prima.
ABS bleef echter aan!!! Nu is mijn vraag: moet ik ergens mijn ABS (laten) resetten? of gaat het vanzelf uit na zoveel kilometer?
Hoe dan ook; hartstikke bedankt!
Groetjes,
Luuk
Sensortje gewisseld, helft van probleem weg.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Ik snap die poeli trekker al niet.
Een wiellager voor of achter is een complete naaf en die zit geschroefd.
Heb je er dan een los lager in geperst of zo???misschien heb je dan een lager zonder ABS er in zitten.
Normaal gaat ABS lampje ook na 1 km of zo wel uit voor zover ik het weet.
Gr Roy
Ik snap die poeli trekker al niet.
Een wiellager voor of achter is een complete naaf en die zit geschroefd.
Heb je er dan een los lager in geperst of zo???misschien heb je dan een lager zonder ABS er in zitten.
Normaal gaat ABS lampje ook na 1 km of zo wel uit voor zover ik het weet.
Gr Roy
- luuk van der linde
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik had de poelie trekker nodig om het lager, samen met de "mount" van de aandrijf as te trekken..En inderdaad, Spenki heeft gelijk; het lampie ging uit na ongeveer een kilometer of zo..
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors