Hallo allemaal,
ik heb een vraag of het mogelijk is en hoe duur het is om een vrijgave te doen op mijn navigatie systeem zodat het video signaal van mijn Iphone film blijft staan? als ik ga rijden.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Rudolf
vrijgave-video signaal
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Jup is mogelijk. Speciale kabel bestellen en software downloaden zoals in het coding is te vinden. Heb gelezen hoe het ongeveer moet op North American motoring.
Het klinkt redelijk eenvoudig, systeem in: De getallen veranderen in cijfers in bepaalde files in de navigatie. Het schijnt alleen voor redelijk gevorderde programmeurs te zijn. Wil het zelf ook nog eens doen maar eerst een kabel scoren etc...
Het klinkt redelijk eenvoudig, systeem in: De getallen veranderen in cijfers in bepaalde files in de navigatie. Het schijnt alleen voor redelijk gevorderde programmeurs te zijn. Wil het zelf ook nog eens doen maar eerst een kabel scoren etc...
- rpeppel1980
- Leerling Mini lid
Bericht
Aantje,
denk dat je deze topic bedoeld:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... guide.html
ik ga me er maar eens in verdiepen en kijken of ik er iets van snap,
tot die tijd is er iemand die een andere oplossing weet? iemand van BMW of MINI zelf die goed kan hobbyen? haha
Rudolf
denk dat je deze topic bedoeld:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... guide.html
ik ga me er maar eens in verdiepen en kijken of ik er iets van snap,
tot die tijd is er iemand die een andere oplossing weet? iemand van BMW of MINI zelf die goed kan hobbyen? haha
Rudolf
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- rpeppel1980
- Leerling Mini lid
Bericht
ben momenteel op marktplaats aan het kijken voor een "d-can kabel"
ben een beetje thuis in programmeren (linux) dus misschien lukt me dit ook.
ben nu dus aan het kijken of ik zo'n kabel kan vinden de software heb ik al, weet iemand het juiste type kabel?
Rudolf
ben een beetje thuis in programmeren (linux) dus misschien lukt me dit ook.
ben nu dus aan het kijken of ik zo'n kabel kan vinden de software heb ik al, weet iemand het juiste type kabel?
Rudolf
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors