Zeker doen nl, een van de betere mods
Boris's Pepper White R53
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er goed uit 
Van een afstandje zie je niet veel van de 'slechte wasbeurt met het handje' Foto's is gewoon een kwestie van heel veel doen, en vooral veel klikken, dan zie je vanzelf wel wat er goed uit komt
Ramen polijsten zou ik niet doen... als je vind dat er veel vervuiling op zit kan je dat het beste eraf proberen te krijgen met speciale klei, of een schone zachte doek met een beetje spiritus. daarna behandelen met iets van Rain-X ofzo.
Veel plezier met de MINI!
Van een afstandje zie je niet veel van de 'slechte wasbeurt met het handje' Foto's is gewoon een kwestie van heel veel doen, en vooral veel klikken, dan zie je vanzelf wel wat er goed uit komt
Ramen polijsten zou ik niet doen... als je vind dat er veel vervuiling op zit kan je dat het beste eraf proberen te krijgen met speciale klei, of een schone zachte doek met een beetje spiritus. daarna behandelen met iets van Rain-X ofzo.
Veel plezier met de MINI!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sorry, het deel van de krassen was mij ontgaan
Daveke schreef:Maar daar krijg je krassen niet mee weg, je kan best met een lichte combo van polijstmiddel en een zachte pad met een rotary of DAP te werk gaan. Kan weinig mis gaan
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
schone mini en zeker met dat open dakje.
veel plezier ermee.
ik heb ook nog een jcw stuurtje te koop staan.
kunt ge zo over zetten.
grtz
veel plezier ermee.
ik heb ook nog een jcw stuurtje te koop staan.
kunt ge zo over zetten.
grtz
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Glas is veel harder dus zul je echt een glas polijster voor moeten aanschaffen of laten doen door een prof
Gaat niet lukken ......Daveke schreef:Maar daar krijg je krassen niet mee weg, je kan best met een lichte combo van polijstmiddel en een zachte pad met een rotary of DAP te werk gaan. Kan weinig mis gaan
Glas is veel harder dus zul je echt een glas polijster voor moeten aanschaffen of laten doen door een prof
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pearl pearl pearlmini cabrio schreef:Daveke schreef:Maar daar krijg je krassen niet mee weg, je kan best met een lichte combo van polijstmiddel en een zachte pad met een rotary of DAP te werk gaan. Kan weinig mis gaanSorry, het deel van de krassen was mij ontgaan
burn rubber not your soul

Onze sponsors