Je kent het wel. Net een nieuwe MINI onder je kont en met hem een stukje toeren door de omgeving. Ach, waarom ook niet even langs de dealer want daar staat een MINI GP.
Erg leuk om te zien hoor die GP, maar dat het kijken uiteindelijk 48 euro kost is toch wat minder ;-)
Je raadt het al... de eerste fanmail van CJIB is inmiddels binnen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Hmm ken het
Laatst twee binnen twee weken, gelukkig relatief lage bedragen (E 16,00 en E 14,00). Maar daarna weken lang opmerkingen als ik wegga..'rij je rustig..", "denk aan de controles', enz,enz.
Gelukkig staat mijn CJIB-betalingsindex pas op rond de 100 euro in 10 jaar en ik rij altijd te hard (m.u.v. bij wegwerkzaamheden) dus als ik dan nu 48 euro moet betalen valt het reuze mee. En gelukkig hoor ik nog steeds niet van Sleefje dat ik langzamer moet gaan rijden zal vast een reden voor zijn voor dat laatste
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Sinds ik de Mini heb 1 bon voor fout parkeren 50 eurie, maar ben nog steeds een bon aan het betalen van mijn vorige BMW voor meer dan 50km/h te hard rijden. Dan genees je wel. En als ze me nu pakken voor meer dan 30km/h te hard dan ben ik mijn rijbewijs kwijt voor 4 maanden, en dat wil ik toch niet, alhoewel ik gisteren met 235km/h van Antwerpen naar Eindhoven toch redelijk vlug thuis was saint