Van paal tot paal...........

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Van paal tot paal...........

16 sep 2009, 23:23

Vandaag eens geen highheels op de catwalk maar deze beauty :wink:

Afbeelding

Vandaag de carwalk bij Haute Voiture in 's-Hertogenbosch!!

Dat auto’s schoner en zuiniger moeten worden daarover is iedereen het wel eens. Maar wat zijn voor onze auto de mogelijkheden in de nabije toekomst als het gaat om duurzame mobiliteit, zoals rijden op elektriciteit, aardgas en biogas? En wat gaat dat kosten? Hier werd vandaag wat op ingespeeld en was erg interessant.

In 2020 1 miljoen, lijkt me erg hoog gegegrepen door het kabinet....

Afbeelding

Heb een stukkie mogen rijden. Het is natuurlijk wel een fijn gevoel dat je schoon rijdt. Maar daarnaast is het een hele bijzondere gewaarwording om volkomen geruisloos voorruit te komen. Is echt wel wennen voor mede-weggebruikers zoals fietsers je hoort dus echt niks aankomen. Heb dus heel wat xtjes de claxon moeten gebruiken...

Rijden wij nu straks allemaal in een elec. MINI. Ik moet het nog zien wat de toekomst gaat brengen... :s Er zal een hele vette oliecrisis voor nodig zijn :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
GreyCooperS
Forum Junky

16 sep 2009, 23:26

Mhoah...als je dan toch groen moet leasen van de baas, zou ik dit niet vervelend vinden :mrgreen:

Kan me wel voorstellen dat t saai is om geruisloos te euh..knallen!

Geluid van de S met mn Blow Off Valve is toch wel goud waard :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

16 sep 2009, 23:28

GreyCooperS schreef:Mhoah...als je dan toch groen moet leasen van de baas, zou ik dit niet vervelend vinden :mrgreen:

Kan me wel voorstellen dat t saai is om geruisloos te euh..knallen!

Geluid van de S met mn Blow Off Valve is toch wel goud waard :mrgreen:

:wink: Wordt er wel saai op hoor Peter, geen milteks en andere lekkere ploffers... :?

maar toegegeven tis een lekker ding :D

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Kletshoek”