Hey Mensen,
Ik zat me af te vragen of hier op het forum ook mensen aanwezig zijn die zich bezig houden
met high-end audio. Ik ben momenteel bezig met het upgraden van mijn set en vroeg me af
of er hier mensen zijn die hier over dit onderwerp mee willen praten.
Momenteel heb ik staan:
*. Rotel RC-1090 voorversterker
*. Rotel RB-1080 eindversterker
*. Lyngdorf TDAI 2200 geintegreerde versterker
*. Zhaolu D2.5 Semi zelfbouw D/A Converter
*. Trends Audio USB transport
*. JBL Century Gold Limited Edition luidsprekers
Als bron gebruik ik momenteel mijn HTPC waar voor (enkele) terabytes aan muziek en films staan.
Op de HTPC staat onder andere MediaPortal om alles af te spelen.
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Grtz,
Tristan
High-end HIFI
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben er wel een tijdje mee bezig geweest maar dan vooral portable.
Ik heb een akg K81dj kop telefoon die ik gemod heb, een interconnect die ik aangesloten heb op mijn head-amp de pa2v2 en dat alles gaat gepaard met een ipod classic.
Gebruik het nog bijna iedere dag, fijn setje zo samen maar mijn prioriteiten liggen financieel nu ergens anders.
Ik heb een akg K81dj kop telefoon die ik gemod heb, een interconnect die ik aangesloten heb op mijn head-amp de pa2v2 en dat alles gaat gepaard met een ipod classic.
Gebruik het nog bijna iedere dag, fijn setje zo samen maar mijn prioriteiten liggen financieel nu ergens anders.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat voor 'n geluid uit zo'n relatief goekope set kan komen...
In onze dedicated A/V-kamer heb ik ook nog een STAX hoofdtelefoon rechtstreeks op een Harman/Kardon cd-speler aangesloten. Echtbiermagnaat schreef:Ik ben er wel een tijdje mee bezig geweest maar dan vooral portable. Ik heb een akg K81dj kop telefoon die ik gemod heb, een interconnect die ik aangesloten heb op mijn head-amp de pa2v2 en dat alles gaat gepaard met een ipod classic.

- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb even de site bekeken. Ziet er echt ontzettend gaaf uit. Allemaal super high-end sets!! Gezellig en interessant clubje zo te zien, jammer alleen dat het voor mij zo ver weg is. Zal eens kijken of er bij mij in de buurt zoiets bestaat.
Re: High-end HIFI
Jenkins schreef:Hoi Tristan,Tristan schreef:Hey Mensen,
Ik zat me af te vragen of hier op het forum ook mensen aanwezig zijn die zich bezig houden
met high-end audio.
Ik ben voorzitter van DEZE CLUB.
Ik heb even de site bekeken. Ziet er echt ontzettend gaaf uit. Allemaal super high-end sets!! Gezellig en interessant clubje zo te zien, jammer alleen dat het voor mij zo ver weg is. Zal eens kijken of er bij mij in de buurt zoiets bestaat.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
) =>
ga naar "LINKS" =>
scroll naar "Audioclubs".
Misschien dat er bij jou in de buurt een van deze clubs actief is!
Re: High-end HIFI
Check deze club eens (heb ik 4 1/2 jaar voor gewerktTristan schreef:, jammer alleen dat het voor mij zo ver weg is. Zal eens kijken of er bij mij in de buurt zoiets bestaat.

ga naar "LINKS" =>
scroll naar "Audioclubs".
Misschien dat er bij jou in de buurt een van deze clubs actief is!

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Tristan,
Mag nog immer een liefhebber zijn high-end audio.
De laatste jaren niet zo actief geweest maar mag nog immer genieten van het "spul" wat ik al jaren heb staan:
Luidsprekers: PiedPiper MKIII (actief)
Voorversterker:Rotel RC-995
CD speler: Marantz CD-80 (gemodificeerd)
Tuner: Nakamichi ST2
Spulletje staat op zolder waar ik heerlijk kan luisteren.
In de huiskamer heb ik nog een setje KEF's staan (iQ50) op een Audioanalyse PA90 geintegreerde versterker.
Met een simpele philips cd-speler klinkt dit meer dan aardig
Groet,
Mike
Mag nog immer een liefhebber zijn high-end audio.
De laatste jaren niet zo actief geweest maar mag nog immer genieten van het "spul" wat ik al jaren heb staan:
Luidsprekers: PiedPiper MKIII (actief)
Voorversterker:Rotel RC-995
CD speler: Marantz CD-80 (gemodificeerd)
Tuner: Nakamichi ST2
Spulletje staat op zolder waar ik heerlijk kan luisteren.
In de huiskamer heb ik nog een setje KEF's staan (iQ50) op een Audioanalyse PA90 geintegreerde versterker.
Met een simpele philips cd-speler klinkt dit meer dan aardig

Groet,
Mike
Laatst gewijzigd door ITSU028 op 11 feb 2009, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
F56S JCW PRO LCI
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bevalt super! De amp maakt geen mega groot verschil, daarvoor zou ik eigenlijk een wat betere moeten kopen maar waar ik het voor gebruik vind ik het prima.Jenkins schreef:In onze dedicated A/V-kamer heb ik ook nog een STAX hoofdtelefoon rechtstreeks op een Harman/Kardon cd-speler aangesloten. Echtbiermagnaat schreef:Ik ben er wel een tijdje mee bezig geweest maar dan vooral portable. Ik heb een akg K81dj kop telefoon die ik gemod heb, een interconnect die ik aangesloten heb op mijn head-amp de pa2v2 en dat alles gaat gepaard met een ipod classic.wat voor 'n geluid uit zo'n relatief goekope set kan komen...
Onze sponsors