Coen
Hiep Hiep Hoeraaaa!
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks mensen... ik heb me een partij SMS berichten gehad... nog nooit stond ie zo roodgloeiend van sms berichten dan he

MR
En ik riep nog... ja alles lekker hier zo op me VERJAARDAG....CooperS-lightningblue schreef:Dat is waar ja, je was jarig MR!! Helemaal vergeten je te feliciteren toen ik je net aan de lijn had!![]()
![]()
Bij dezen GEFELICITEERD!
Thanks mensen... ik heb me een partij SMS berichten gehad... nog nooit stond ie zo roodgloeiend van sms berichten dan he
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Moet ik misschien toch maar eens zo'n hoorapparaat halen.MR schreef:En ik riep nog... ja alles lekker hier zo op me VERJAARDAG....CooperS-lightningblue schreef:Dat is waar ja, je was jarig MR!! Helemaal vergeten je te feliciteren toen ik je net aan de lijn had!![]()
![]()
Bij dezen GEFELICITEERD!![]()
![]()

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Uh zuipen,... werken zal je bedoelen op een vrije dag nog wel...
Die mods moeten ergens van betaald worden en me feestje is al geweest... Al wil ik er best nog wel 1 bouwen komend weekend of zo.... Heb ik geen moeite mee 
Iedereen bedankt voor de lieve smsjes, woorden en belletjes vandaag...
MR
Iedereen bedankt voor de lieve smsjes, woorden en belletjes vandaag...
MR
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat is de tijd....MR schreef:Uh zuipen,... werken zal je bedoelen op een vrije dag nog wel...![]()
Die mods moeten ergens van betaald worden en me feestje is al geweest... Al wil ik er best nog wel 1 bouwen komend weekend of zo.... Heb ik geen moeite mee
Iedereen bedankt voor de lieve smsjes, woorden en belletjes vandaag...![]()
![]()
MR
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Onze sponsors