sandderr53 schreef:Heb alvast een sneak preview gekregen van mijn nieuwe blok, als het goed is wordt hij maandag geleverd.
R53 van Sander, verkocht..:(
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er goed uit wens je veel succes met het plaatsen..........
burn rubber not your soul

- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Tx voor de tip Sander, kijken donderdag gelijk even hoe die eruit ziet.
Net mijn schatje naar de dokter gebracht, ze moet tot zaterdag blijven. Ze verwachten wel dat ze volledig zal herstellen. Zie hier de voorlopige afscheidsfoto's:

Net mijn schatje naar de dokter gebracht, ze moet tot zaterdag blijven. Ze verwachten wel dat ze volledig zal herstellen. Zie hier de voorlopige afscheidsfoto's:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
altijd lastig je baby zo te zien gaan...
Maar je krijgt haar snel terug en voor je het weet heb je 2 baby's
Maar je krijgt haar snel terug en voor je het weet heb je 2 baby's
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ben trouwens verleden week ook door oog van de naald gekropen
Zaterdag hoorde de pa van Davey wat getik bij starten motor (die ik toevallig even aan deed om te zien of mn lampen het deden) en besloot even te peilen...(ik had vorige week half litertje bijgevuld)
Gort droog
....die R56 S'jes hebben dan misschien koel issues, de R53 S'jes zuipen meer olie dan Herman Brood ooit whisky deed 
Zaterdag hoorde de pa van Davey wat getik bij starten motor (die ik toevallig even aan deed om te zien of mn lampen het deden) en besloot even te peilen...(ik had vorige week half litertje bijgevuld)
Gort droog
- sandderr53
- 4 op een rij!

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan moet je toch al een heel tijdje (lees: een aantal duizenden km's) niet meer gepeild hebben... De kans dat die 2,5l met 2.500 of 4.000km verbruikt is, is heel klein.
2,5l is eeeecht veel!sandderr53 schreef:idd mazzel zeg! ik heb op de dag voor de beek tuning dag nog 2,5 liter bijgevuld...
Dan moet je toch al een heel tijdje (lees: een aantal duizenden km's) niet meer gepeild hebben... De kans dat die 2,5l met 2.500 of 4.000km verbruikt is, is heel klein.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
bizar...
ik peil m'n auto nooit..
maar hij staat dan ook zovaak bij de dealer dat ik ervan uit ga dat zij dat wel even doen
ik hoef immers ook nooit ruitenvloeistof bij te vullen

ik peil m'n auto nooit..
maar hij staat dan ook zovaak bij de dealer dat ik ervan uit ga dat zij dat wel even doen
ik hoef immers ook nooit ruitenvloeistof bij te vullen
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het gaat hier ook over "exotisch" performance motoren WJ, niet over werkpaard motorenWoosh! schreef:bizar...
ik peil m'n auto nooit..
maar hij staat dan ook zovaak bij de dealer dat ik ervan uit ga dat zij dat wel even doen![]()
ik hoef immers ook nooit ruitenvloeistof bij te vullen![]()
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
traktor

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Vanavond weet ik meer. Ik heb in maart/april een 5 literfles olie gekocht en daar zit nu nog een half litertje in... Wellicht zat er een lek of zoiets... Er heeft nu ook geen lampje gebrand.
Verder is er niks veranderd laatste tijd, koelvloeistof nog recent bijgevuld. Het enige verschil is dat ik 98 ben gaan tanken maar dat lijkt mij niet echt de oorzaak..
Ik moet ook nog zien of de olie er idd helemaal uit is. Mijn peilstok is namelijk ook nog eens afgebroken, dus kan nu niet meer peilen...peter schreef:2,5l is eeeecht veel!sandderr53 schreef:idd mazzel zeg! ik heb op de dag voor de beek tuning dag nog 2,5 liter bijgevuld...
Verder is er niks veranderd laatste tijd, koelvloeistof nog recent bijgevuld. Het enige verschil is dat ik 98 ben gaan tanken maar dat lijkt mij niet echt de oorzaak..

- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Zo, de operatie is gestart.

Flying Mini

Held 'Mad Mike' met het oude blok

Eindelijk een zuinige mini!

Afwisseling van de wacht

Zaterdag wordt de operatie voortgezet.
HELP!!! De compressor blijkt ook stuk, ik heb Getzzz al een pm gestuurd, wellicht kan iemand mij aan zijn nr helpen. Hij heeft namelijk nog een compressor liggen. Heeft nog iemand een compressor liggen? Moet namelijk snel schakelen.

Flying Mini

Held 'Mad Mike' met het oude blok

Eindelijk een zuinige mini!

Afwisseling van de wacht

Zaterdag wordt de operatie voortgezet.
HELP!!! De compressor blijkt ook stuk, ik heb Getzzz al een pm gestuurd, wellicht kan iemand mij aan zijn nr helpen. Hij heeft namelijk nog een compressor liggen. Heeft nog iemand een compressor liggen? Moet namelijk snel schakelen.

Onze sponsors