marss/PW CooperS!!!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja schiet eens op!!!!!!!!!! Foto's het is alng geleden dat ik dat stoere bakkie van je op recente foto's heb gezien!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
, wat grappig dat mensen zich dit soort toezeggingen herinneren
sorry jongens, maar tis er dit weekend niet van gekomen. Wat in het vat zit, verzuurt niet, dus komt nog wel. Ik heb op dit moment echt gewoon geen tijd om te "stoepsleutelen", heel irri!!!
Omdat foto's nog wel een tijdje uitblijven, maar een tipje van de sluier, het heeft met verlichting te maken
.......... niets spannends, gewoon vervanging van ....
marss

sorry jongens, maar tis er dit weekend niet van gekomen. Wat in het vat zit, verzuurt niet, dus komt nog wel. Ik heb op dit moment echt gewoon geen tijd om te "stoepsleutelen", heel irri!!!
Omdat foto's nog wel een tijdje uitblijven, maar een tipje van de sluier, het heeft met verlichting te maken

marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach dat is nog niets Marss , bijna nieuw nog ..
Ziet er iig nog nieuw uit ..
Nog veel veilige en plezierige kilometers !!
En op het het tonnetje
Gr Gerard
Ziet er iig nog nieuw uit ..
Nog veel veilige en plezierige kilometers !!
En op het het tonnetje

Gr Gerard

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag in de kou toch maar gaan stoepsleutelen
. Kon het niet laten
Voor mijn stadslichten had ik angel eyes besteld en die er vandaag dus ook opgezet. Tegelijkertijd heb ik het eea opgemeten om de volgende verandering te kunnen plaatsen. Het idee was om achter mijn onderste grill,

twee kleine lampen te plaatsen en hierin twee strobo's te plaatsen. Op goed geluk had ik daar al lampjes voor gekocht, maar vandaag die onderste grill eruit gehaald en bumper teruggeplaatst en het blijkt dat er toch echt GEEN ruimte is om mijn idee te verwezenlijken. Jammer!! Die mod gaat dus niet door
Van het voorjaar komt er nog wel een face-lift onder- en bovengrill in. Deze zal in een kleur zwart gewrapped worden, mat of de kleur van het dak.

marss

Voor mijn stadslichten had ik angel eyes besteld en die er vandaag dus ook opgezet. Tegelijkertijd heb ik het eea opgemeten om de volgende verandering te kunnen plaatsen. Het idee was om achter mijn onderste grill,

twee kleine lampen te plaatsen en hierin twee strobo's te plaatsen. Op goed geluk had ik daar al lampjes voor gekocht, maar vandaag die onderste grill eruit gehaald en bumper teruggeplaatst en het blijkt dat er toch echt GEEN ruimte is om mijn idee te verwezenlijken. Jammer!! Die mod gaat dus niet door

Van het voorjaar komt er nog wel een face-lift onder- en bovengrill in. Deze zal in een kleur zwart gewrapped worden, mat of de kleur van het dak.

marss
Laatst gewijzigd door marss op 01 feb 2009, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt vet Marss !!!
Vindt dit echt super gave dingetjes ..
Ik zie alleen zo tegen het sleutelen op ..
Staat um goed kerel maar nog wat foto's van verder af misschien ..
Gr.Gerard
Vindt dit echt super gave dingetjes ..
Ik zie alleen zo tegen het sleutelen op ..
Staat um goed kerel maar nog wat foto's van verder af misschien ..
Gr.Gerard
Onze sponsors