Geen 'wintermodus' voor jullie tweetjes
De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
De BRG ziet er ook in 'wintermodus' weer prachtig uit! Goed idee om je vorige set velgen voor de winter te gebruiken.
Leuk om te horen dat je via de club je vriendin hebt ontmoet! Zal vast niet zo vaak gebeuren en het is toch leuk dat jullie dezelfde hobby delen. Alleenkiezen tussen twee mooie MINI's wordt natuurlijk erg lastig
Leuk om te horen dat je via de club je vriendin hebt ontmoet! Zal vast niet zo vaak gebeuren en het is toch leuk dat jullie dezelfde hobby delen. Alleenkiezen tussen twee mooie MINI's wordt natuurlijk erg lastig
- Senna Da Silva
- Be Mini

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
leuk dit alles Ivo!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gefeliciteerd Geraldine en Ivo, het was eigenlijk al een beetje duidelijk. Veel geluk saampjes.Ivo schreef:
... Wel heb ik nog een ander nieuwtje (wat sommigen van jullie al wisten): dankzij de club heb ik mijn vriendin Géraldine leren kennen.
Ik heb haar ontmoet tijdens de Maasrit met Pinksteren, wat voor haar de eerste rit met haar Chili Red R53 was. Het klikte toen heel goed, waarna we een paar keer afgesproken hadden en van het een kwam het ander.
En inmiddels zijn we een half jaartje en o.a. een vakantie naar Gran Canaria verder en gaat het super tussen ons! Dus ook als datingsite is de club prima geschikt!
![]()
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors