MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Even aan het knutselen geweest daarnet. De lijst boven mijn zwarte S-grille was nog chroom, heb een zwarte besteld en is ondertussen erop gevezen 

De onderste lijst had ik ook in het zwart besteld, dit was echter de verkeerde. Zelfs na veel geslijp en geschuur kreeg ik er hem nog niet op! Uit pure wanhoop mijn oude chromen lijst er nog eens bijgehaald, en die past nu helemaal perfect
zo meteen nog even zwart spuiten en hup erop 
Verder zou ik, terwijl ik toch bezig ben, de chromen kofferbakstrip en het chroom rond de achterlichten ook in het zwart spuiten... Wat denken jullie? Foto's zijn welkom!

De onderste lijst had ik ook in het zwart besteld, dit was echter de verkeerde. Zelfs na veel geslijp en geschuur kreeg ik er hem nog niet op! Uit pure wanhoop mijn oude chromen lijst er nog eens bijgehaald, en die past nu helemaal perfect
Verder zou ik, terwijl ik toch bezig ben, de chromen kofferbakstrip en het chroom rond de achterlichten ook in het zwart spuiten... Wat denken jullie? Foto's zijn welkom!
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Had het al gevraagd voor die onderste lijst aan de dealer. Ze zeiden dat ze ze konden bestellen maar dat er wel wat aanpassingen moesten gebeuren om ze passend te krijgen. Uiteindelijk heb aan die lijst zitten slijpen, schuren, ... Maar met geen stokken op die mini te krijgen
heb dan uit pure wanhoop mijn oude chromen lijst er proberen op plaatsen, en mits wat forceren is dat ook gelukt! Heb ze in het zwart gespoten en zit er inmiddels op! Mooi resultaat moet ik zeggen
is tenslotte geen echt chroom maar kunststof.
@ JJJJ: GEK!! Ik ben verliefd op die zwarte grille
thema zwart-wit moet behouden blijven!
@ speedy: denk dat ik ze chroom ga laten. Ik ga de Joey-mod uitvoeren en de koplampringen chroom laten om het panda-effect te voorkomen
@ JJJJ: GEK!! Ik ben verliefd op die zwarte grille
@ speedy: denk dat ik ze chroom ga laten. Ik ga de Joey-mod uitvoeren en de koplampringen chroom laten om het panda-effect te voorkomen
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zat niet goed te lezen toen ik t schreef, maar had geen zin meer om te corrigeren
Gewoon een mooie bak, klaar!
MiniBen schreef:Had het al gevraagd voor die onderste lijst aan de dealer. Ze zeiden dat ze ze konden bestellen maar dat er wel wat aanpassingen moesten gebeuren om ze passend te krijgen. Uiteindelijk heb aan die lijst zitten slijpen, schuren, ... Maar met geen stokken op die mini te krijgenheb dan uit pure wanhoop mijn oude chromen lijst er proberen op plaatsen, en mits wat forceren is dat ook gelukt! Heb ze in het zwart gespoten en zit er inmiddels op! Mooi resultaat moet ik zeggen
is tenslotte geen echt chroom maar kunststof.
@ JJJJ: GEK!! Ik ben verliefd op die zwarte grillethema zwart-wit moet behouden blijven!
Zat niet goed te lezen toen ik t schreef, maar had geen zin meer om te corrigeren
Gewoon een mooie bak, klaar!
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Morgen de Joey mod (laten) doen
Koplampringen zullen wel chroom blijven denk ik, dat ie niet te veel op een panda trekt
Dat zit nu in mijn hoofd, heb er wel een beetje schrik voor eerlijk gezegd... Maar op foto vind ik het alleszins zeer geslaagd, enja.. Wie niet waagt, niet wint...... 
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors