Trollstigen in 2014.....Extra info
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Michel R59
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: Trollstigen in 2014
Ola,
Omdat er zo te zien nog geen Clubman in het rijtje voorkomt, gaan wij ook mee naar Noorwegen om het scala aan modellen completer te maken. We nemen de hondjes niet mee, die gaan lekker in pension (zijn dit weekend aan het oefenen).
Verder komen we op eigen gelegenheid naar Oslo (zonder boot), en gaan we na Honefoss door naar de zus van Marscha in Bergen. Hotels voor onderweg hebben we gereserveerd. Heenweg overnachten we in Odense (DK) en Oslo (comfort hotel Boersparken), terugweg via Bergen (N), Fredrikstad (N) en Odense.
Graag zouden we in Trollstigen een hut met zijn tweeen bewonen, aangezien we wel gesteld zijn op onze privacy en goede nachtrust. Ik zag dat er niet zoveel meer beschikbaar was rond die tijd, dus misschien wijken we wel uit naar de Mjelva hutjes als dat nodig is. We zijn benieuwd naar de mogelijkheden, ook voor de zaterdag- en zondag nacht. Ik zal ook nog even een post doen voor de decalls en de hutjes fora.
Ik geloof dat ik zo alles wel geroepen heb. Wij hebben er enorm veel zin in en we houden contact!
Groetjes,
Marscha en Michel
MINI Cooper Clubman R55 SD
Omdat er zo te zien nog geen Clubman in het rijtje voorkomt, gaan wij ook mee naar Noorwegen om het scala aan modellen completer te maken. We nemen de hondjes niet mee, die gaan lekker in pension (zijn dit weekend aan het oefenen).
Verder komen we op eigen gelegenheid naar Oslo (zonder boot), en gaan we na Honefoss door naar de zus van Marscha in Bergen. Hotels voor onderweg hebben we gereserveerd. Heenweg overnachten we in Odense (DK) en Oslo (comfort hotel Boersparken), terugweg via Bergen (N), Fredrikstad (N) en Odense.
Graag zouden we in Trollstigen een hut met zijn tweeen bewonen, aangezien we wel gesteld zijn op onze privacy en goede nachtrust. Ik zag dat er niet zoveel meer beschikbaar was rond die tijd, dus misschien wijken we wel uit naar de Mjelva hutjes als dat nodig is. We zijn benieuwd naar de mogelijkheden, ook voor de zaterdag- en zondag nacht. Ik zal ook nog even een post doen voor de decalls en de hutjes fora.
Ik geloof dat ik zo alles wel geroepen heb. Wij hebben er enorm veel zin in en we houden contact!

Groetjes,
Marscha en Michel
MINI Cooper Clubman R55 SD

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gezellig!!!
Het blijft wel stil met de aanmeldingen vanuit Noorwegen zeg... Rijden daar geen Mini's
Het blijft wel stil met de aanmeldingen vanuit Noorwegen zeg... Rijden daar geen Mini's

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
vergeet de viking helmen niet !menm7 schreef: Ik zal ook nog even een post doen voor de decalls en de hutjes fora.
Ik geloof dat ik zo alles wel geroepen heb.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Gezellie Marscha en Michel. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Michel!!!!!!!!!!!
gezellig kerel!
ook al gaan jullie op eigen houtje....
gezellig dat jullie meegaan!!!!
gezellig kerel!
ook al gaan jullie op eigen houtje....
gezellig dat jullie meegaan!!!!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
woow Marcel!
is dit wat je verwacht had?!
alleen maar complimenten en complimenten voor jou en Louis!!!
en voor diegene die ik vergeet!
marcel.no schreef:![]()
![]()
MINI nr 2 uit Zweden heeft zich ook gemeld!!!![]()
Voor de verandering een Roadster S![]()
![]()
Die hadden we nog niet in de selectie...![]()
![]()
Nr 3 staat voor de deur en ik wacht even op de bevestiging....
En jawel...de EERSTE MINI VROUW !!!!!![]()
(maar nog even geduld)
We zitten nu in totaal op 29 MINI´s!!!
woow Marcel!
is dit wat je verwacht had?!

alleen maar complimenten en complimenten voor jou en Louis!!!
en voor diegene die ik vergeet!

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar zat ik pok nog aan te denken. Misschien willen die duitse MINI club ook mee. Ze waren eind vorig jaar ook even bij onze MINI meet bij McDonalds A'dam ZO
UKRyan schreef:Gaan er nog Duitsers mee? We komen immers ook nog door Duitsland
Daar zat ik pok nog aan te denken. Misschien willen die duitse MINI club ook mee. Ze waren eind vorig jaar ook even bij onze MINI meet bij McDonalds A'dam ZO
Onze sponsors