Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Goed geregeld, zojuist formulier ingevuld, en via het opgegeven E-mail adres een bevestiging gekregen. (met de complete tekst)
Ik ben ook wel benieuwd of er iemand is met een R55 Clubman of R56 Cooper S, die GEEN John Deere geluid heeft tijdens het starten. ??
Annet en Kees
Ik ben ook wel benieuwd of er iemand is met een R55 Clubman of R56 Cooper S, die GEEN John Deere geluid heeft tijdens het starten. ??

Annet en Kees

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Vreemd dat deze dealer niet op de site van MINI zelf staat?
Dit zijn de gegevens:
Ekris Utrecht
Proostwetering 51
3543 AC UTRECHT
Berthil, het is de dealer uit Utrecht. Ze zijn nog niet zo heel lang geleden verhuisd.Berthil schreef:@M-iNdO. Welke dealer is het dan want dit zijn alle dealers die van de MINI website zelf komen maar wel van twee jaar geleden?
Vreemd dat deze dealer niet op de site van MINI zelf staat?

Dit zijn de gegevens:
Ekris Utrecht
Proostwetering 51
3543 AC UTRECHT
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Nou, zal jullie weten ben ik zelf werkzaam als MINI verkoopadviseur in Veenendaal.. En ik heb uiterraad in verschillende MINI Cooper S R56 gereden.. En het verschilt echt per MINI.. De MINI die ik nu rijdt die heeft het af en toe.. En de MINI die ik daarvoor reed, die deed het nooit.. Maar ik herken het probleem zeker, en het klinkt echt niet goed... Succes met jullie actie naar MINI NL...
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Repareren? En blijft het probleem dan weg? Is de bewuste storing gemeld aan MINI Nederland?
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat de dealer dan doet met de (eigen) wagens die zo'n vervelende rammel/diesel-geluid hebben.Let's MINI schreef:Nou, zal jullie weten ben ik zelf werkzaam als MINI verkoopadviseur in Veenendaal.. En ik heb uiterraad in verschillende MINI Cooper S R56 gereden.. En het verschilt echt per MINI.. De MINI die ik nu rijdt die heeft het af en toe.. En de MINI die ik daarvoor reed, die deed het nooit.. Maar ik herken het probleem zeker, en het klinkt echt niet goed... Succes met jullie actie naar MINI NL...
Repareren? En blijft het probleem dan weg? Is de bewuste storing gemeld aan MINI Nederland?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors