vind hem ook echt super, er zijn gewoon geen worden voor om het genot van een mini te beschrijven!!!
Valt me eigenlijk op dat je niet zoveel astro black mini's ziet rijden, te standaard kleur misschien voor de meeste!!
Woensdag is de grote dag!!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, dat een auto zo'n genot teweeg kan brengen. Ik kan je gerust stellen dit blijft.
Elke dag opnieuw zit ik met een vette grijns in m'n MINI.
Elke dag opnieuw zit ik met een vette grijns in m'n MINI.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat gaat helemaal goed komen Maaij, hij staat nu alleen in de garage op een bluetooth steje in te laten bouwen, maar hopen dat ze voor 17.00 klaar zijn!!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb geen idee hoe hij heet, het is in ieder geval een schermtje van 5 cm lang en 1, 5 cm breed waarop je telefoonnummers kan aflezen en die je telefoonboek overneemt als je je bluetooth activeert.
de kosten zijn ongeveer € 250,-- inclusief montage dus dat valt nog wel mee denk ik.
de kosten zijn ongeveer € 250,-- inclusief montage dus dat valt nog wel mee denk ik.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hehe, eindelijk!! Ziet er lekker uit. Ik ga even pagina 1 van "De R56, wie heeft wat?" aanpassen! 

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Nou nog cmters kwijt.
Als de zomer begint Floris zijn wij wel strak in het vel.
Trouwens schitterende MINI, lekker showen de 18de.
Hihi ik heb een tas gekregen ( kost 750 euro) sssst niet verder vertellen hoor.florisvandam schreef:voor mijn gevoel ben ik al 5 kilo lichter en dat pas na een week!!!
Kan zeker geen tomatensoep meer zien, maar moet toch iets eten, heb gister avond een bitterbal in de kroeg geprobeerd met m'n vette harses en dat heb ik nu ontiegelijk veel spijt van!!
Nou nog cmters kwijt.

Als de zomer begint Floris zijn wij wel strak in het vel.

Trouwens schitterende MINI, lekker showen de 18de.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
dure tasjes.com?????
Blont-007 schreef: Hihi ik heb een tas gekregen ( kost 750 euro) sssst niet verder vertellen hoor.

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Volgens mij heb ik in een soortgelijke Cooper (R56) proefgereden voordat ik mijn "S" ging bestellen
Veel plezier ermee, zal wel lukken denk ik
Gefeliciteerd! leuke bak hoorflorisvandam schreef:dames en heren i am proudly to present my NEW MINI:
Mooie foto's op locaties zullen snel volgen!!
floris van Dam

Volgens mij heb ik in een soortgelijke Cooper (R56) proefgereden voordat ik mijn "S" ging bestellen

Veel plezier ermee, zal wel lukken denk ik

Onze sponsors